Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:15:09 GMT

تکذیب خبر گروگانگیری مامور پلیس توسط اغتشاشگران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۷۵۱

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی سرپناه، با اشاره به شایعات و اخبار کذب در مورد گروگانگیری ماموران ناجا اظهار داشت: هیچ یک از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های نیروی انتظامی به دست اغتشاشگران نیفتاده و چنین اخباری کذب است.

وی افزود: تمامی شهرستان‌های غرب استان تهران در کنترل نیروی انتظامی است و با اشرافیت کامل نقاط و مراکز حساس را کنترل و رصد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران همچنین بیان کرد: هیچ گونه اغماضی با آشوبگران در کار نیست و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه با برخورد مقتدرانه پلیس روبرو خواهند بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت گروگانگیری اغتشاشگران اعتراضات بنزینی قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

به گزارش فارس، وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاک‌سازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • افراد مسلح در غرب پاکستان ۷ مامور گمرک را کشتند
  • تیراندازی در غرب پاکستان/ ۷ مامور گمرک کشته شدند
  • تجلیل از پلیس آبادان بخاطر عملیات خنثی سازی گروگانگیری
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد