Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:00:54 GMT

اوبلاک و امیدواری به باطل شدن یک طلسم شوم!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۸۲۹

اوبلاک و امیدواری به باطل شدن یک طلسم شوم!

یان اوبلاک امیدوار است سال آینده در بین نامزدهای بهترین های فیفا جای داشته باشد.


به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکومادرید این فصل به دنبال پنجمین جایزه زامورای خود است و در صورت رسیدن به این دستاورد با رکورد ویکتور والدس و انتونی رامالتی برابری خواهد کرد. اگرچه یان اوبلاک تا به حل چهار بار فاتح این جایزه شده و این فصل نیز کمترین تعداد گل را در لالیگا دریافت کرده، اما باز هم فیفا نام وی را در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال قرار نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عوض نام سنگربانانی چون آلیسون بکر، ادرسون و مارک آندره تراشتگن از سوی فیفا به عنوان نامزد دریافت جایزه اعلام شد. این در حالیست که فصل قبل تراشتگن در 35 بازی لالیگایی 32 گل و اوبلاک در 37 دیدار 27 گل دریافت کرده بود.

 

 

یان اوبلاک در این رابطه گفت: "در عرصه جوایز فردی عملکرد شما مهم نیست و آنچه اهمیت دارد کسب قهرمانی با تیم است."

 

آلیسون با لیورپول فاتح لیگ قهرمانان، ادرسون در دروازه سیتی قهرمانی لیگ برتر و تراشتگن نیز فاتح لایگا شدند، اما اوبلاک تنها با اتلتیکومادرید قهرمان سوپرکاپ اروپا شده و به نایب قهرمانی لالیگا بسنده کرد.

 

اما این دروازه بان در مورد آینده خوش بین بوده و می گوید: م"ن امیدوارم شسال آینده در بین نامزدها قرار داشته باشم. امیدوارم با اتلتیکو موفق به کسب جام شده و در بین بهترین ها جای داشته باشم."

 

یان اوبلاک در شش فصل حضور در لباس اتلتیکومادرید در 211 بازی 119 بار کلین شیت کرده و در کل تنها 140 گل دریافت کرده است.

یان اوبلاک اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یان اوبلاک اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال 1402 برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2024 با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند. پائز از ساعت 11 صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه 18 فروردین با حضور 16 بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه 28 فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های 2024 آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان