Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد زارعی» عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  بازار در ثبات و آرامش به سر می برد و پس از افزایش قیمت بنزین تا امروز پرونده‌ای در خصوص گران فروشی به اداره تعزیرات ارجاع داده نشده است.

وی تاکید کرد: تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است اما با توجه به اهمیت موضوع در این ایام در گشت های سیار به همراه بازرسان اداره صمت، نیروی انتظامی و اصناف شرکت کرده و بر وضعیت بازار نظارت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی اظهار داشت: این نظارت‌ها تا زمان برقراری ثبات و امنیت روانی در سطح شهرستان تداوم می یابد و با هر نوع تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

زارعی بیان کرد: مردم می توانند به منظور  اعلام شکایات خود از ساعت ۷/۵ تا ۲۱ با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

وی ادامه داد: چنانچه گزارشی مبنی بر گران شدن اجناس به بهانه افزایش سوخت حاصل شود با متخلفان  بدون اغماض مقابله می شود.

 این مسئول  گفت: از ابتدای سال تا  کنون ۸۳۲ فقره پرونده به این اداره ارسال  شده که به  ۸۲۵ پرونده رسیدگی و مختومه شده است .

وی افزود: این پرونده ها بیشتر در خصوص گران فروشی ، کم فروشی، عدم درج قیمت بر کالاها بوده است که مطابق قانون با متخلفان برخورد شده است.

شهرستان ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی به شمار می رود.

برچسب‌ها ساوه تعزیرات حکومتی سهمیه بندی بنزین پروندهٔ خبری سهمیه‌بندی و نرخ جدید بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه تعزیرات حکومتی سهمیه بندی بنزین ساوه تعزیرات حکومتی سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد آمریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط ارزهای کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت هفت میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارزهای کشف شده محکوم و جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارزها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

کد خبر 6085097

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار