Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول منعم عصر دوشنبه درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قم در تالار امام جواد (ع) استانداری با اشاره به عملکرد جوانان قم درسال جاری اظهار داشت: موضوع ازدواج و تعالی خانواده یکی از مهمترین برنامه‌های ورزش و جوانان قم است که دراین راستا  ۶۵ کارگاه آموزشی قبل از ازدواج با حضور یکهزار و ۶۲۵ تن برگزار شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: سال گذشته موضوع دوره‌های آموزشی بابت وام ازدواج نیز برعهده ورزش و جوانان بود ولی امسال به آموزش و پرورش و مرکز بهداشت واگذار شد، که این مساله‌ مقداری تعداد دوره های مذکور را کاهش داد.
وی افرود: برگزاری ۲۶۰ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با مشارکت‌ چهارهزارتن از جمله فعالیت‌های امسال این اداره‌کل است.
منعم گفت: درحال حاضر ۴۶ سازمان مردم نهاد درحوزه جوانان قم فعالیت می‌کنند، و مجوز فعالیت ۲۰ سازمان مردم نهاد دیگر نیز درحال بررسی می‌باشد.
وی قم را نخستین استان تصویب کننده اساس نامه سمن‌های جوانان دانست و بیان داشت: با تاکید و نظر مثبت استاندار، مجمع مشورتی جوانان قم شکل گرفت، و ۹ جلسه آن برگزار و اساس‌نامه آن نیز تهیه شده‌است.
وی اضافه کرد: کمیته های ذیل این مجمع تشکیل، و برنامه ریزی‌های لازم نیز جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت کارها برای ارائه پیشنهادهای موثر و سازنده به استانداری صورت گرفته است.
منعم‌ ، مجمع یاد شده را متشکل ار هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل دانست و افزود: به طور حتم می‌تواند در برقراری ارتباط با مجمع ملی سمن های کشور نقش موثری ایفا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان قم همچنین توسعه زیر ساخت‌های جوانان را یکی از فعالیت‌های انجام شده در راستای فعالیت های سمن‌های استان برشمرد و گفت: پس ازگشایش خانه جوان قم دربخش کهک درهفته دولت امسال، به زودی دو خانه جوان دیگر نیز طی آیینی با حضور استاندار و معاون امور مجلس و هماهنگی وزارت ورزش در استان به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش قم یادآور شد: خانه‌های جوان قطعا می‌توانند، نقش موثری درسازمان دهی و ورود جوانان به عرصه مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف ایفا کنند.
وی تصویب سند اوقات فراغت جوانان را از دیگر برنامه های ورزش و جوانان قم در هفت ماهه امسال ذکر و گفت: درحال حاضر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود در رابطه با اوقات فراغت جوانان را وارد سامانه مربوطه می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تعداد مصوبه‌های امسال ستاد ساماندهی جوانان استان را ۱۴ مورد عنوان کرد و افزود: ستاد ساماندهی جوانان در حوزه شهرستان و بخش نیز به ترتیب ۱۳ و ۱۲ مصوبه داشته است.

برچسب‌ها قم تسهیلات ورزش و جوانان ازدواج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم تسهیلات ورزش و جوانان ازدواج قم تسهیلات ورزش و جوانان ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرایی شدن بزرگترین طرح برای تجهیز مکان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: برای این مهم ۲۰ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

یاسر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه در یکسال گذشته تمرکز بر روی حل مشکلات ورزشکاران، هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر بوده است اظهار داشت: حرکت‌های حمایتی و کمک به ورزشکاران و هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر در یکسال گذشته در طول 40 سال گذشته بی‌نظیر بود.

وی با تأکید بر حمایت ویژه از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی گفت: استان بوشهر در ورزش فوتبال یکی از 2 استان بااستعداد کشور است و اکنون 4 ملی‌پوش فوتبال ایران از ورزشکاران استان بوشهر هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی استان در طول سالیان گذشته همواره با مشکلات مالی مواجه بوده‌اند، اضافه کرد: اکنون با حمایت ویژه از ورزشکاران، تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی هزینه شرکت در مسابقات تأمین و پرداخت می‌شود.

جمالی از پرداخت هزینه کامل شرکت تیم‌های پایه استان از نونهالان تا تیم‌های امید در مسابقات مختلف قهرمانی خبر داد و بیان کرد: اعزام و شرکت تیم‌های پایه از نونهالان تا امید استان بوشهر در رقابت‌های قهرمانی ملی رایگان است.

وی با بیان اینکه پرداخت هزینه شرکت تیم‌های استان بوشهر در  رقابت‌های قهرمانی سبب خوشحالی و رضایت‌مندی ورزشکاران شده است افزود: این نوع حمایت‌ها از ورزشکاران، تیم‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در استان بوشهر در تاریخ این استان بی‌نظیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه اعتبارات این نوع حمایت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین شده است، تصریح کرد: اعتبارات لازم در این زمینه تا نیمه نخست امسال تأمین و برای نیمه دوم سال هم برنامه‌ریزی شده است.

جمالی از اجرایی شدن بزرگترین طرح برای تجهیز مکان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: برای این مهم 20 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طرح تجهیز مکان‌ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی استان بوشهر در پایان اردیبهشت ماه امسال تا اوایل خرداد اجرایی می‌شود تصریح کرد: براساس آمایش سرزمینی مصوبه شورای عالی ورزش کشور همه تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی مورد حمایت ویژه قرار گرفته می‌شود و در این راستا استان بوشهر در بخش ورزش از ظرفیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر فعالیت 33 مدرسه فوتبال در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در شهر بوشهر 3 زمین چمن ورزشی فعال است که برای توسعه زیرساخت‌ها در این عرصه با هماهنگی نمایندگان استان بوشهر در مجلس بر اساس سند آمایش طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.

جمالی در ادامه پرداخت حقوق ماهانه به قهرمانان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون 15 ورزشکار استان بوشهر که در رقابت‌های جهانی و آسیایی مدال کسب کرده‌اند ماهانه به آنان حقوق پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است