Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تخصصی روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل امروز دوشنبه ۲۷ آبان ماه در تبریز برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین میر محمدیان با اشاره به روند پژوهشی در امور فرهنگی افزود: با توجه به تحقیقات به عمل آمده که شامل تعداد قابل توجهی ایده فرهنگی، مدل‌های گذشته، مقاله و کتاب شده است بیانگر این مهم است که تصدی گری در مسائل فرهنگی جوابگو نیست و باید امور فرهنگی و اجتماعی به خود مردم با محوریت امام محله واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اهمیت آموزش افزود : آموزش یکی از ارکان برنامه‌های فرهنگی است و باید توانمند سازی در تمامی عرصه های فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد که این موضوع از اولویت‌های اساسی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میر محمدیان با اشاره به بایستگی‌های نقش ائمه جماعات افزود : طبق حدیث شریف العلماء ورثه الانبیا، امام محله باید خود را در قبال مردم محله و دغدغه‌های آنان، مسائل اجتماعی و فرهنگی و خانواده‌های آنان مسئول بداند و با مشارکت و حضور مردم با محوریت امام محله و مسجد محل در حل و رفع مشکلات محل تلاش و کوشش کند.

کد خبر 4775515

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی تبریز بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بیرجند قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر

سرپرست بهزیستی استان بوشهر، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون تعداد ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان بوشهر به مردم و مسافران نوروزی ارائه شده است - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حیدر عزیزنژاد ظهر امروز در بازدید از محل استقرار خودرو خدمات سیار اورژانس اجتماعی استان بوشهر ضمن خدا قوت و تبریک سال 1403 به کارشناس تخصصی این حوزه در ورودی شهر بوشهر، اظهار داشت: اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی استان از ابتدای نوروز در مرکز استان و به‌صورت همزمان در تمامی شهرستان‌های استان با توجه به رسالت ذاتی و با در نظر گرفتن 3 ویژگی اصلی، شامل "به موقع بودن"، "تخصصی بودن"، "در دسترس بودن" به‌صورت شبانه‌‌‌روزی در ایام نوروز به مردم به ارائه خدمت می‌پردازد.

وی به خدمات موثر و تخصصی اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری و همزمان با تعطیلات نوروز تعداد 861 خدمت توسط اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی استان از قبیل انجام مداخلات اجتماعی، روانی، حقوقى روان‌پزشکی تیمی ، مداخلات موثر به منظور جلوگیری از تشدید بحران، مشاوره و راهنمایی لازم توسط خدمات اجتماعی سیار و دیگر موارد تخصصی به مردم و مسافران نوروزی ارائه شده است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر از اعزام خودرو سیار اورژانس اجتماعی خبر داد و ادامه داد: در این میان تعداد 46 تماس با خط اورژانس اجتماعی 123 برقرار شد که پس از تماس با کارشناسان توصیه‌های آموزشی و در صورت نیاز و تشخیص کارشناس این حوزه خودرو سیار به محل اعزام شد.

عزیزنژاد تصریح کرد: کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی استان در تعطیلات نوروز پاسخگوی تماس‌های مردم با این مجموعه هستند و در صورت نیاز به مداخله، تیم سیار اورژانس به مکان مورد نظر اعزام می‌شود.

وی از عموم مردم و مسافران نوروزی خواست در صورتی که با مواردی از جمله همسرآزاری، سالمندآزاری، معلول‌آزاری، کودک‌آزاری، اختلافات خانوادگی، فرار از منزل، اقدام به خودکشی و افکار خودکشی و سایر افرادی که در بحران قرار دارند برخورد کردند، حتما با خط 123 تماس حاصل کنند تا زمینه کنترل بحران و مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس
  • تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود