Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: تولیدی لباس اسلامی در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد، با اشاره به افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: باید تصمیماتی اتخاذ شود تا افزایش قیمت بنزین باعث گرانی کالاهای دیگر نشود و نظارت جدی بر بازار صورت گیرد.

وی با اشاره به گروه آمران به معروف و ناهیان از منکر، تصریح کرد: این گروه دو روز در طی هفته در سطح شهر به امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه این افراد باادب و محبت امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی از برخورد و مقابله با این افراد گزارش نشده است.

حسینی اضافه کرد: در راستای ترویج عفاف و حجاب یک تولیدی لباس اسلامی در شهرستان در حال راه‌اندازی بوده که به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این تولیدی بسیار اقدام خوبی است، بیان کرد: باید نظارت جدی بر پوشش فروشندگان خانم در واحدهای صنفی صورت گیرد.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: در مجالس ترحیم نیز باید وعده ناهار و شام حذف شود و در این راستا باید کارهای فرهنگی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حجاب و عفاف اصناف افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد