Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که مردم تبریز وارد جریان سازی های دشمنان نشدند، گفت: در میان دستگیرشدگان جریان‌های اخیر تعدادی از آشوبگران غیربومی بودند. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر آذربایجان شرقی با دو آزمایش و ابتلا مواجه بوده است، اظهار داشت: زلزله و ماجرای افزایش نرخ سوخت، آزمایشات الهی برای تشخیص سره از ناسره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان ما همواره در مقابله با آسیب‌ها به کشور و ارزش‌ها متفاوت عمل کرده است گفت: افزایش قیمت بنزین بهانه و جرقه است، بر اساس اطلاعات متقن از اعتراضات مردمی سوءاستفاده شد و سوءاستفاده کنندگان این جریانات از خارج اداره شده و اکاذیب مختلفی برای کشته سازی منتشر می‌کنند.

اشرار علیه مردم/ اغتشاشگران چگونه امنیت، اقتصاد و حق اعتراض مردم را تخریب می‌کنند؟فرماندار اسلامشهر: غارتگران و سارقان در اعتراضات مردمی شناسایی شدندربیعی در نشست خبری: هدف سهمیه‌بندی بنزین برقراری عدالت بود/ حساب اعتراض از اغتشاش جداست

استاندار آذربایجان شرقی، اغتشاشات نقطه‌ای در تبریز و سایر نقاط کشور را غیر از تجمعات مسالمت‌آمیز،سناریونویسی شده دانست و ابراز داشت: تبریز همیشه در چنین اتفاقاتی متفاوت عمل کرده و در هیچ جریان سازی مردم با فتنه همراهی نکردند.

وی با اشاره به اینکه در بین دستگیرشدگان کمتر اهالی استان وجود دارد ادامه داد: قبول داریم مشکل معیشتی داریم ولی در این سوءاستفاده‌ها، اقتدار جمهوری اسلامی با چند نفر که مردم را به زحمت می‌اندازند زیر سؤال نمی‌رود. لذا آگاهی مردم و اقتدارِ بازدارندگیِ نیروهای مسلح می‌تواند مانع آسیب رسیدن به امنیت مردم شود.

پورمحمدی تعداد دستگیری‌ها را کمتر از 40 نفر عنوان کرد و اضافه کرد: در مورد خودروها هم نهایت مدارا را داشتیم و به دلیل مدارا، برخورد جدی انجام نشد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه پشتوانه ما برای امنیت پایدار مردم هستند، ابراز داشت: مردم خود راهشان را از آشوبگران جدا کردند و آگاهی مردم باعث شد تا آشوبگران دست خالی بوده و در میدان تنها باشند.

انتهای پیام /111/ز

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز