Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام مدیریت بحران استان زنجان به علت برودت هوا و بارش سنگین برف برخی از مدارس و دانشگاه‌های زنجان تعطیل شد. ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

توحید سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از زنجان، اظهار داشت: به علت برودت هوا و بارش سنگین برف پاییزی که از ساعات اولیه امروز آغاز شده است، تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های شهرستان زنجان فردا در دو نوبت صبح و عصر تعطیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدارس شهرستان‌های سلطانیه، ایجرود و ماهنشان در همه مقاطع و در هر دو شیفت تعطیل و مدارس شهرستان خرمدره تمامی مقاطع در شیف صبح و بخش مرکزی شهرستان خدابنده در مقاطع دبستان و متوسطه اول در شیفت صبح تعطیل می‌باشد. 

احتمال تعطیلی مدارس مناطق شمالی تهران در شیفت عصربارش برف و مسدودی محور ساری - سمنان؛ احتمال تعطیلی مدارس کوهپایه‌ای مازندران

مدیرکل بحران استان زنجان اعلام کرد: کلیه مدارس ابهر و طارم فردا دایر است.

انتهای پیام/ 7557/ز

R7557/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: بارش باران پراکنده مناطق مختلف را فرا می‌گیرد.

وی ابراز کرد: رگبار محلی، رعد و برق مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد که در این میان هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده به شهروندان توصیه می‌شود در بلندی‌ها تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: احتمال آب‌گرفتگی برخی معابر، جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها وجود دارد که هم استانی‌ها باید از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.

رحمان نیا از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و رختان فرسوده تردد نکنند.

وی از کاهش دمای هوای استان طی چند روز آینده خبر داد و تاکید کرد: هوای زنجان خنک می‌شود.

کد خبر 6084035

دیگر خبرها

  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد