Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@00:01:02 GMT

ترامپ پیشنهاد ادای شهادت در کنگره را بررسی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۰۹۸۸

 به گزارش مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر، اعلام کرد که پیشنهاد دموکرات‌ها برای ادای شهادت در جریان تحقیقات برای استیضاح را بررسی می‌کند.

 این اعلام آمادگی ترامپ برای پاسخگویی پس از آن مطرح شد که نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهاد کرد که ترامپ خودش قدم پیش بگذارد و حقیقت را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، ترامپ در توئیتی نوشت: پلوسی پیشنهاد کرد که من در جریان تحقیقات این استیضاح مزخرف شهادت دهم. با وجود این که من خطایی نکرده ام و دوست ندارم به این حقه غیرمنصفانه مشروعیت بدهم، از این ایده خوشم می‌آید و با هدف این که کنگره بار دیگر تمرکزش را متوجه مسائل اصلی کند، این پیشنهاد را بررسی می‌کنم.

در حال حاضر روند تحقیقات پیرامون استیضاح ترامپ در کنگره آمریکا در جریان است و برخی از شاهدان نیز برای ادای شهادت در مورد ترامپ در کنگره حاضر شده‌اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با توجه به ادای شهادت‌های گوناگون و بیشمار در ارتباط با ماجرای اوکراین روز به روز بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرد.

مجلس نمایندگان که اکثریت آن را دموکرات‌ها تشکیل می‌دهند، کمیته اطلاعاتی خود را مسئول بررسی موضوع استیضاح ترامپ که به «اوکراین گیت» مشهور شده، کرده است. این کمیته تاکنون شاهدان متعددی را دعوت کرده و نتیجه گفت‌وگو با آنان، این احتمال را شدت بخشیده که اتهامات علیه دونالد ترامپ بی‌اساس نبوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به تشریح برخی فعالیت‌های واحد شیراز همچون کسب مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» از سازمان مرکزی که همزمان با برگزاری کنگره برگزار خواهد شد، پرداخت.

محمدامین شایگان از ارائه دستورالعمل نشر و تهیه کتاب‌هایی با محتوا و عنوان بزرگداشت شهدای استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته انتشارات استان و همچنین ارسال دستورالعمل ابلاغی به تمام گروه‌های علمی برای همکاری پژوهشی با دبیرخانه کنگره بزرگداشت شهدا در چارچوب انجام پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی مرتبط خبر داد.

حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم با بیان اینکه در حق شهدا هرچقدر تلاش و جهاد علمی صورت گیرد، کم است، ادامه داد: در ۳۶ واحد و مرکز دانشگا‌ه آزاد اسلامی استان فارس دبیرخانه کمیته‌های علمی واحد‌ها به ریاست رئیس هر واحد دانشگاهی و هماهنگی با دبیرخانه مرکزی شکل گرفته و همسو با مصوبات استانی این دبیرخانه‌ها فعال و در چارچوب همکاری با ناحیه مقاومت بسیج هر شهرستان و فرمانداری آن شهرستان فعالیت‌های مجزا و هماهنگ با دبیرخانه کنگره را انجام و در دست اقدام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود