Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:27:00 GMT

دردسر جدید استقلال برگشت خوردن چک شجاعیان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۰۶۵

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سه در مورد برگشت خوردن چک باشگاه استقلال بابت انتقال داریوش شجاعیان اظهار داشت: بابت این انتقال یک میلیارد و 500 میلیون تومان به ما پرداخت شود که یک میلیارد و 300 میلیون آن پرداخت شد 200 میلیون تومان طلب ما باقی مانده بود که یک چک شخصی که از سوی باشگاه پشت آن مهر و امضا شده بود به تاریخ 20 آبان به ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی افزود: متأسفانه این چک در موعد مقرر نقد نشد این در حالی بود که اعضای هأیت مدیره باشگاه استقلال به ما گفته بودند چک نقد می‌شود. در ساختمان 4-5 طبقه استقلال هیچکس پاسخ ما را نمی‌دهد. کاش مسئولان باشگاه استقلال حداقل گفتاردرمانی می‌کردند به خصوص اینکه چک آنها پاس نشده است.

نصیرزاده تصریح کرد: اگر هم‌اکنون ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسئله را منتقل کنیم که باشگاه استقلال چکی به ما داد تا مجوز حرفه‌ای دریافت کند اما این چک نقد نشد قطعاً تبعات سنگینی برای باشگاه استقلال خواهد داشت من در این زمینه به ریاست فدراسیون فوتبال و معاون وزارت ورزش نامه نوشته‌ام و امیدوارم که این مشکل هرچه زودتر حل‌وفصل شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال وزارت ورزش استقلال باشگاه استقلال چک فدراسیون فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد مذاکره این باشگاه با کلینزمن گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبا ر را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

وی افزود: در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته  ایم اما نمی توانیم قولی بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم