Web Analytics Made Easy - Statcounter

وندی شرمن نماینده دولت باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران دوشنبه‌شب در پیامی توئیتری نوشت: ایران و کره شمالی به همدیگر نگاه می‌کنند. کیم جونگ اون [رهبر کره شمالی]از دونالد ترامپ رسمیت و اعتبار دریافت کرد و اکنون خواسته‌های بیشتری دارد.

شرمن افزود: روحانی عکس یادگاری توخالی را دید و نخواست که دنبال [گفت‌وگوی]تلفنی یادگاری برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر دو مورد ضرورت مذاکرات واقعی وجود دارد؛ و اکنون وزیر دفاع [آمریکا]باید از نزدیک به کره شمالی بپردازد. اوضاع سختی است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و کیم در نخستین دیدار خود به توافقی دو صفحه‌ای دست یافتند که به گفته بسیاری از تحلیلگران مبهم و خالی از نتایج عملی بود؛ از همین رو، دیدار دوم سران آمریکا و کره شمالی بی‌نتیجه پایان یافت.

واشنگتن و پیونگ یانگ پس از سیزده دور مذاکرات پس از آن، هنوز به نتیجه‌ای مشخص دست نیافته‌اند و کره شمالی اعلام کرده است که هیچ امتیاز یک‌طرفه‌ای در مذاکرات نخواهد داد.

رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در پیام توئیتری از رهبر کره شمالی خواست سریع‌تر اقدام کند و معامله را تمام کند. ترامپ در این توئیت اعلام کرد: من تنها کسی هستم که می‌توانم شما را به جایی که باید باشید، برسانم.

در حالی که پیونگ یانگ در مذاکرات هسته‌ای با آمریکا، در ازای توقف برنامه هسته‌ای خود خواستار لغو تحریم‌ها و تضمین‌های امنیتی است، واشنگتن تاکید دارد که پیونگ یانگ باید ابتدا قدم‌های اساسی را برای خلع سلاح هسته‌ای بردارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وندی شرمن ایران و آمریکا مذاکرات هسته ای تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک منبع آگاه : مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست

 یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • یک منبع آگاه : مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست | باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات