Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@00:04:33 GMT

دستگیری 30 نفر در آشوب های زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۲۲۹

به گزارش صدای ایران، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه راهپیمایی در گفتگو با مهر گفت: استان زنجان جزو استانهای آرام و خوبی بود و در حوادث اخیر که در برخی از استانها شاهد بودیم ما شاهد حوادث ناگوار نبودیم. 
وی اظهار کرد: با همت مسئولان استان و همراهی و همکاری مردم خوب استان زنجان شاهد حوادث ناگوار در استان زنجان نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:  مدت کوتاهی مردم به صورت مسالمت آمیز تجمع کردند  و اعتراض خود را بیان کردند و اقدام خراب کارانه و شعارهای ساختار شکن در این خصوص نداشتیم. 
نیارکی با بیان اینکه تعداد ۳۰ نفر که عوامل دشمن بوده و قصد داشتند از اجتماع مسالمت آمیز مردم سوءاستفاده کنند، گفت: تعدادی که قصد تحریک و به انحراف کشاندن مطالبات مردم را داشتند با هوشیاری مردم و نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی و دستگیر شدند. 
وی افزود: دستگاه قضایی با افرادی که اخلال ایجاد کنند و امنیت جامعه را از بین ببرند برخورد می شود. 
رئیس کل دادگستری استان زنجان  با بیان اینکه امنیت موضوعی نیست که مورد مسامحه قرار گیرد ، افزود: امنیت خط قرمز نظام  جمهوری اسلامی ایران و مسئولان است.
نیارکی  گفت: با افرادی  که آرامش جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع قانونی می شوند. 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه طی اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت در سطح جامعه و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های تابعه در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف هشت دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت و کشف شش فقره سرقت محتویات داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح ۲۲ متهم متواری شناسایی، دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 746696

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • سپاه صادق