Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@00:50:48 GMT

امنیت در بسیاری از استان‌های کشور برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۲۴۴

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی افزایش قیمت بنزین از بامداد جمعه، 24 آبان، اعتراضاتی در برخی نقاط کشور شکل گرفت که برخی معترضان به اموال عمومی و زیرساخت‌های شهری آسیب زدند. 

بنابر اعلام مسئولان استانی و شهرستانی، خسارت به اموال عمومی و ناوگان حمل‌ونقل شهری و برخی اداره‌ها و بانک‌ها وارد و منجر به تعطیلی آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از استان‌های کشور از جمله تهران، اصفهان، فارس، لرستان، کرمانشاه، یزد، آذربایجان‌شرقی، کردستان و بوشهر که از شرایط امنیت مناسبی برخوردار نبودند هم اکنون پس از 2 روز و با توجه به دستگیری لیدرهای این اعتراضات با کمک نیروهای انتظامی، امنیت و آرامش امشب دوشنبه ٢٧ آبان در این استان‌ها برقرار است.

بنابر این گزارش‌ها، آرامش و امنیت در استان‌های یادشده برقرار است و نیروی انتظامی نیز در میادین و خیابان‌های اصلی اکثر شهرستان‌ها حضور دارد و رفت‌وآمد به‌طور عادی در جریان است و آرامش بر این شهرها حاکم شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی استان های کشور سهمیه بندی بنزین گرانی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ی پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است