Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@23:29:03 GMT

استقبال نتانیاهو از تصمیم آمریکا درباره شهرک‌‌سازی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۳۴۵

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه از تصمیم آمریکا در به‌رسمیت شناختن شهرک‌سازی اسرائیل در کرانه باختری استقبال کرد.

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه خبر داد که دولت ترامپ سیاستش در قبال شهرک‌سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری را هم تغییر داده و اعلام می‌دارد که این شهرک‌سازی‌ها «به خودی خود» نقض قوانین بین‌المللی به شمار نمی‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(جزئیات بیشتر)

این جدیدترین اقدام دولت «دونالد ترامپ» در جهت تضعیف تلاش‌های فلسطین برای به رسمیت شناخته شدن به عنوان کشوری مستقل دانسته است. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی این اقدام دولت آمریکا را «تصحیح اشتباهی تاریخی» توصیف کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که این نظامیان اشغالگر به شهر طوباس واقع در کرانه باختری یورش بردند.

شهر طولکرم نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست طی ساعت‌های بامداد امروز بوده است.

این متجاوزان اشغالگر در جریان حمله به منطقه بنی نعیم خانه‌های ۲ اسیر فلسطینی به نام‌های محمود علی زیدات و احمد محمد زیدات را منفجر کردند. آنها به منطقه حبله در جنوب شهر قلقیلیه و محله عصیره القبلیه در جنوب نابلس نیز یورش بردند.

علاوه بر حمله‌های نظامیان صهیونیست به کرانه باختری شهرک نشینان مسلح نیز در منطقه عین ابوس واقع در نزدیکی منطقه حواره مستقر شدند.

این شهرک نشینان با حمایت عناصر نظامی به سمت خودروهای فلسطینی‌ها در این منطقه حمله کردند. این نخستین باری نیست که شهرک نشینان صهیونیست به محل زندگی فلسطینی‌ها حمله کرده و آنها را هدف قرار می‌دهند. با توجه به مسلح بودن این عناصر تندرو تعداد زیادی از فلسطینی‌ها در جریان حمله‌های مذکور زخمی شده‌اند.

پیش از این جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای و با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه از جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری خواسته بود سطح رویارویی و مقابله خود را با نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست افزایش دهند.

کد خبر 6080533

دیگر خبرها

  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • وزیر خارجه انگلیس: اسراییل تصمیم به اقدام علیه ایران گرفته
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند