Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@13:57:52 GMT

«اسکورسیزی» و هیچکس صاحب سینما نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۴۳۷

«اسکورسیزی» و هیچکس صاحب سینما نیست

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت:  «جو روسو» و «آنتونی روسو» که با ساخت فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» محصول کمپانی مارول رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از «آواتار» گرفتند، سکوت خود را در قبال صحبت‌های «مارتین اسکورسیزی» شکستند که معتقد است فیلم‌های ابرقهرمانی سینما نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسکورسیزی: فیلم‌های مارول سینما نیست

«جو روسو» در این باره گفت: این به تعریف شما از سینما بستگی دارد و ما سینما را فیلمی تعریف می‌کنیم که افراد را برای به اشتراک گذاشتن یک تجربه احساسی گرد هم جمع می‌کند.  

فروش فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» در گیشه تنها نشانه‌ای از موفقیت مالی نیست بلکه نشان می‌دهد این فیلم تاثیری بی‌سابقه بر روی مخاطبان در سراسر جهان از لحاظ به اشتراک گذاشتن داستان و تجربه آن داشته است.

«آنتونی روسو» نیز گفت: می‌توان به این قضیه از زاویه‌ای دیگر نیز نگاه کرد و آن این است که سینما متعلق به هیچ کس‌ نیست، ما صاحب سینما نیستم و شما نیز صاحب آن نیست و سینما متعلق به اسکورسیزی هم نیست.

«مارتین اسکورسیزی» اولین بار در گفتگویی با مجله امپایر با انتقاد از دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های ابرقهرمانی اظهار کرده بود: سینماها را فیلم‌های ابرقهرمانی تسخیر کرده‌اند و سالن‌های سینما به پارک‌های موضوعی (شهربازی) تبدیل شده‌اند. این فیلم‌ها در حال ساخت نوع دیگری از مخاطب است که فکر می‌کند سینما این است.  من این فیلم‌ها را تماشا نمی‌کنم. البته تلاش کردم اما این سینما نیست. صادقانه بگویم این فیلم‌ها هرچقدر هم خوب ساخته شوند و بازیگران در آن‌ها بهترین عملکرد خود را نیز داشته‌باشند، از نظر من شبیه به پارک‌های موضوعی هستند. این سینمای انسان‌ها نیست که در  آن برای رساندن و انتقال احساسات و عواطف و تجربه‌های روانشناختی با دیگر انسان‌ها تلاش می‌شود.

سینماگران مهمی چون «فرانسیس فورد کاپولا» و «کن لوچ» نیز پس از آن، از اظهارات «اسکورسیزی» دفاع کردند.  

  «کوین فایگی» رئیس کمپانی مارول نیز چند روز پیش اظهارت «مارتین اسکورسیزی» کارگردان بزرگ سینمای جهان درباره فیلم‌های ابرقهرمانی و تشبیه آن‌ها به شهر بازی را تاسف آور خواند و گفت: فکر می‌کنم من و هر فردی که در حال کار در این فیلم‌هاست عاشق سینما، فیلم و سینما رفتن و تماشای یک تجربه جمعی در سالن‌های مملو از جمعیت است.  

کد خبر 463953 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال انبیا فردا یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال انبیا یا فال انبیا الهی یکی از قدیمی‌ترین فال‌ها میان ایرانیان از گذشته تا امروز است. روزانه بسیاری از افراد برای انجام کار‌های روزانه به فال انبیا الهی رجوع می‌کنند. افرادی که باور عمیقی به انبیا الهی دارند با گرفتن این نوع فال در تصمیم‌گیری روزانه مسیر درست را پیدا می‌کنند و هم از نظر آرامش روانی، تسکین‌خاطر پیدا می‌کنند. 

به گزارش «زی‌سان»، در فال انبیا شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از ۲۶ انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت خضر، حضرت داوود، حضرت زکریا، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت شیث، حضرت صالح، حضرت عیسی، حضرت محمد، حضرت موسی، حضرت نوح، حضرت هارون، حضرت هود، حضرت یحیی، حضرت یعقوب، حضرت یوسف و حضرت یونس خواهید دید.

فال انبیا برای آینده‌نگری و پیشبرد امورات در آینده نیز بسیار پر کاربرد است. آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال انبیا الهی واقعی فردا یک‌شنبه ۲ اردیبهشت است. 

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

حضرت صالح

ای صاحب فال، عده ای (طالح) مردانی بدکار و تبهکار با ترفند یعنی: مکر و حیله و تزویر، قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار. کاری از پیش نمی‌برند و به تو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آن‌ها مطلع می‌شوی و آنها رسوا می‌شوند، توکل به خدا کن و در انتخاب دوست دقت کن و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو تا موفق و کامیار باشی، انشاءالله.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

حضرت هارون

ای صاحب فال در اثرمساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان، رونقی در زندگی تو حصل می‌گردد که سرمایه کارت بالا می گیرد و جزو، سرمایه داران بزرگ می‌شوی، پس شکرانه خداوندی را به جای آور و از آن سرمایه به دیگران انفاق کن. از بخل و حسد بپرهیز و از اندوختن مال جداً خودداری کن تا در دنیا و آخرت رستگار شوی، انشاءالله.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

حضرت نوح

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته‌ای که روح تو را عذاب می دهد و مرتب رنج می‌بری ولی با استعانت ازذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکری ناصواب آسوده می‌گردد و از گرفتاری‌های موجود خلاص می‌گردی و کاری مشروح به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره مند خواهی شد. از بند خیالات واهی، نجات پیدا می‌کنی و آسوده خاطر می‌شوی، انشاءالله.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

حضرت زکریا

ای صاحب فال! در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد. اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و از جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش. نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود و اگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می‌باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت به خیر خواهی شد. انشاء الله.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

حضرت هود

ای صاحب فال، بیماری تو به لطف و کرم پروردگار، شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و به درگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت می‌رسی و انبساط خاطر پیدا می‌کنی، انشاء الله.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

حضرت ذوالکفل

به نظر می‌رسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده های زیادی می‌دهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید. کاری را که مقصود دارید انجام دهید در آن موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید. ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید. ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند؛ او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت. چیزی را که منتظرش هستید اتفاق می‌افتد.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

حضرت یوشع

در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار می‌گیرد. چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا می‌کنید که لازم است آن‌ها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می‌شود. یک سفر دریایی در طالع شما دیده می‌شود.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

حضرت داوود

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو. امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت. تا چند روز دیگر خشنود می‌شوی و اگر غایبی داری خبر او می‌رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاالله. در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناه کار دوری کن.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

حضرت یونس

ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده‌ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت عواید زیادی نصیب تو خواهد شد، شکر این نعمت به جای آور و به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

حضرت یعقوب

ای صاحب فال، از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف پروردگار به زودی بهبود می‌یابد. اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری ،خبر خوشی به تو می‌رسد و ترا از نگرانی‌ها نجات خواهد داد، پس شکر خدای را به‌جای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

حضرت آدم

ای صاحب فال بدان و آگاه باش که ستاره بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگار و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه نعمت به جای اور و در هرکاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل بگریز و از تولید نسل زیادتر دو فرزند خودداری کن که هرجا حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا، برآورده می‌شود. انشالله.

فال انبیا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

حضرت ایوب

ای دارنده فال بدان چیزی از دست تو رفته است و به علت فقدان آن غم می‌خوری اما عاقبت کار را نمی‌دانی، اگر صبر کنی به هر آروزیی که داری خواهی رسید؛ پس در خلوت با خدا باش که عاقبت به خیر خواهی بود. در این چند روزه آینده به سعادت خواهی رسید. اگر قصد سفر داری بکن که نیک است. روزهای شنبه و پنج شنبه برای تو خوب است تا به مقصود برسی. اگر نیت عقد قرار دادی داری دست نگهدار که بد است و خودت را به زحمت نیانداز که ستاره‌ای نحس در طالع تو می‌بینم .صبر کن و صدقه بده تا آنچه از خدا طلب می‌کنی به دست آوری. از طرف شخصی کار شما رونق می‌گیرد و از او بزرگی و راحتی خواهی یافت و امور به مراد دل تو شود. به چیزی که در انتظار آن هستی خواهی رسید انشا الله.

tags # فال انبیا ، فال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • فال انبیا فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نقد فیلم قاتلان ماه گل؛ گنگسترها به نفت رسیدند!
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر روانی (+عکس)
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر روانی
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • حسینی: هیچکس از من هنجارشکنی و بی قانونی ندیده است/اقدامم در اراک برای جلوگیری از تنش بود
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳