Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی عصر دوشنبه روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی  حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران در گفتگو با خبرنگار مهر به اغتشاشات اخیر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: امروز با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی مردم بصیرت خود را به دشمنان نشان دادند. 

وی با بیان اینکه زنجانی ها در تمام مقتضیات زمانی در صحنه هستند، اظهار کرد: زنجانی ها دوباره با لبیک خود استقلال و اقتدار خود را به دشمنان نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار زنجان   با بیان اینکه مردم مطالبات و خواسته هایی دارند، گفت: مردم هیچ گاه اجازه نمی دهند مطالباتشان مورد سوء استفاده استکبار،استبداد و اشرارشود.

حقیقی ابراز کرد: مردم استان زنجان امروز به دشمنان نشان دادند پشت ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. 

وی افزود: منویات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و مردم استان  زنجان در حمایت از نظام و ولایت فقیه همیشه در صحنه هستند و این حضور دشمنان را خشمگین تر می کند. 

کد خبر 4775550

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان راهپیمایی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بارش برف بنزین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزالله سیفی با بیان اینکه امسال ازسوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، افزود: امیدواریم همه بخش‌های مختلف اعم از مدیران و مردم با مشارکت یکدیگر برای تحقق این شعار تلاش کنند و به عنوان راهکاری مهم و اثر بخش برای مقابله با مشکلات اقتصادی جامعه اقدام کنند.
وی، ادامه داد: دشمنان جنگ اقتصادی را با تحریم‌های ناجوانمردانه بر علیه کشور ما شروع کردند و اکنون نیز همچنان ادامه دارد و راه موفقیت در این جنگ نیز مشارکت مردم در تولید ملی است.
در نشست صحن علنی شورا، بررسی لایحه شهرداری در خصوص نرخ کرایه پیشنهادی ۱۴۰۳ انواع خودرو‌های حمل ونقل عمومی مسافر دریزد، بررسی اعتراض به رای کمیسیون ماده هفت (قطع درخت)، سه مورد بررسی پیشنهاد کمیسیون فرهنگی بابت معرفی ۲ نفر جهت کمیته نامگذاری، بررسی طرح پیشنهادی کمیسیون شهرهوشمند جهت ساخت و راه اندازی شهرک آموزش شهروندی نیز مطرح و بعد از رای گیری تصمیم گیری شد، همچنین تعدادی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه علم و هنر نیز مهمان نشست شورای اسلامی شهر یزد بودند.

دیگر خبرها

  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • سیلی ایران اسلامی به استکبار تن آمریکا را لرزاند
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی استکبار را شکست
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • مشارکت مردم در تولید تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان