Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا گمرکی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تولید «جنس لطیف» گفت: متاسفانه به مشکل نبود بازیگر با دستمزد‌های معقول مواجه شده ایم، چون دستمزد‌های نجومی طلب می‌کنند و در توان ما نیست؛ دستمزد‌هایی که اگر یکی از آن‌ها را من بگیرم تا آخر عمر نیاز به کسب درآمد ندارم بدین علت تا کنون تولید این اثر متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته دست از تلاش برنداشتیم و کماکان به دنبال سرمایه گذاری می‌گردیم که بتواند در این شرایط سخت، هزینه تولید را فراهم کند.

گمرکی با بیان اینکه در این مورد تهیه کننده‌ها مقصر هستند که چنین دستمزد‌هایی می‌دهند و باعث شده راه تولید دشوار شود، بیان کرد:در این شرایط یک عده پولدار هم ورود و کاسبی بقیه را خراب کردند.

این تهیه کننده ادامه داد: سینمای کنونی ما با وجود اینکه روی دوش کارگردان‌های کار اولی است، اما شرایط تولید برای آن‌ها فراهم نیست و باید قطعا تدابیری برای چنین موضوع مهمی اندیشیده شود تا سینمای ما بتواند به سمت جلو حرکت کند و باید بدانیم تا زمانی که حسادت حکم کند وضعیت بدتر هم خواهد شد.

«جنس لطیف» به تهیه کنندگی غلامرضا گمرکی، سرمایه گذاری و کارگردانی محسن آقاخان و نویسندگی عباس نادری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران کارگردان بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلوله‌های جنگی چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) فرآیند ساخت راکت بدمینتون در یک کارخانه معروف ژاپنی (فیلم) گشتی در کارخانه بوئینگ از رنگ آمیزی هواپیما تا ساخت هلیکوپتر (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستمزد دلاری و نجومی انتقال یک تن شیشه به تهران!
  • بهروز افخمی: اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • علی قائم‌مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • گلوله‌های جنگی چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)