Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:44:23 GMT

موبایل تاشویی که از ۲ جهت امتداد می‌یابد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۶۴۹

موبایل تاشویی که از ۲ جهت امتداد می‌یابد +عکس

ال جی طرح اولیه موبایلی را منتشر کرده که نمایشگر آن از دو طرف امتداد می یابد. اما هنوز مشخص نیست دوربین، حسگرها یا قطعات اصلی موبایل در کجا قرار می گیرند.

به گزارش مشرق به نقل از گیزموچاینا،  در سال جاری طرح های اولیه مختلفی از موبایل های تاشو منتشر شده است. سامسونگ و هواوی نیز در کنار موتورلا نمونه های واقعی را به بازار عرضه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

موبایل تاشوی عجیب با ۲ لولا و ۳ نمایشگر +عکس همه آنچه که باید از اختراع جدید اپل بدانید! +عکس ویژگی‌های گوشی تاشوی شیوآمی لو رفت +عکس

در این میان شرکت ال جی نیز در اوایل سال طرح اولیه LG G8X ThinQ را عرضه  کرد. این دستگاه دارای یک نمایشگر ثانویه و مشابه موبایل تاشو بود. اکنون به نظر می رسد این شرکت قصد دارد به طور واقعی یک موبایل تاشو بسازد.

 درهمین راستا حق امتیاز اختراع جدید ال جی  نشان می دهد این شرکت روشی کاملا جدید برای ارائه طرح اولیه از یک موبایل تاشو را ارائه می دهد. این شرکت در حقیقت طرحی از یک موبایل با نمایشگر ساخته که امتداد می یابد. این موبایل مانند یک دستگاه معمولی است اما نمایشگر آن از دو سمت قابل امتداد یافتن است و در نتیجه صفحه نمایش وسیع تر می شود.  به نظر می رسد دستگاه مذکور پس از بزرگتر شدن نمایشگر شبیه یک کتابخوان الکترونیکی است.

این یک طرح بسیار جالب است  اما مراحل اولیه آن ابتدایی است.  احتمالا بخش اضافه شده نمایشگر زیر قاب جمع می شود. اما هنوز  مشخص نیست دوربین ها، حسگرها یا قطعات اصلی دیگر موبایل در کدام قسمت آن قرار می گیرند. علاوه برآن  مشخص نیست قطعات چنین دستگاهی را چگونه فراهم می شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین ال جی موبایل موبایل تاشو فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف کود‌های یارانه‌ای در قم افزایش می‌یابد

حسین زند، به بیان آخرین دستاورد‌ها و عملکرد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم در سال ۱۴۰۲ در زمینه توسعه وترویج مصرف متعادل و بهینه کود‌های پایه توسط کشاورزان، پرداخت و گفت: در زمینه تأمین و توزیع کود‌های فسفاته و پتاسه بیش از ۶ هزار تن انواع کود‌های فسفاته و پتاسه در استان توزیع شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم  بیان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد که به‌عنوان اولین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

او ادامه داد: این شرکت تاکنون این وظیفه حساس خود را به بهترین نحو ممکن در سطح کشور انجام داده و علی‌رغم وجود تمامی مشکلات در چند سال اخیر در بازار جهانی نهاده‌های کشاورزی، تاکنون توانسته است تمامی کود‌های مورد نیاز بخش کشاورزی کشور را به موقع تأمین نموده و در اختیار کشاورزان در اقصی نقاط کشور قرار دهد.

زند با اشاره به این که باید مصرف کود‌های فسفاته و پتاسه در قم بیشتر شود، گفت: بیشترین میزان مصرف کود‌های یارانه‌ای مربوط به سال ۱۴۰۱ بود که خروجی آن علی‌رغم عدم وجود بارندگی مناسب در تولید گندم سال قبل مشاهده شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم  عنوان کرد: در مورد مصرف کود‌های ازته نیز هم اینک نزدیک به حد مطلوب می‌باشیم و بیشتر از آن مصرف نمی‌کنیم.

او ادامه داد: تاکنون کار‌های ترویجی و آموزشی بسیار زیادی در استان انجام شده‌است تا کشاورزان متوجه مزایای مصرف به اندازه انواع کود‌های شیمیایی شوند و نتایج آن را در این سال‌ها تجربه کنند، هرچند هنوز با استاندارد‌های جهانی فاصله داریم.

گفتنی‌است ۱۰۴ هزار هکتار زمین کشاورزی در استان قم وجود دارد، از این میزان به طور میانگین ۶۴ هزار هکتار به زیر کشت می‌رود که ۴۲ هزار هکتار آن مزرعه و ۲۲ هزار هکتار آن باغ است.

به طور کلی بیش از ۱۴ هزار بهره‌بردار در زمینه تولید محصولات کشاورزی در قم فعال هستند، همچنین میزان متوسط تولید بخش کشاورزی استان در سال ۸۰۰ هزار تُن در زمینهٔ محصولات زراعی، باغی، دامی، شیلات و گلخانه‌ای است.

بیشتر بهره‌برداران بخش کشاورزی را روستاییان تشکیل می‌دهند به‌نحوی‌که کشاورزی به‌تن‌هایی حدود ۵۰ درصد اشتغال روستاییان در بخش‌های مختلف قم را به خود اختصاص داده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • با پول کم، گوشی تاشو بخرید/ عکس
  • مصرف کود‌های یارانه‌ای در قم افزایش می‌یابد