Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از 26 آذر ماه آغاز خواهد شد. بر این اساس طبق آئین نامه نقل و انتقالات هر باشگاه در نیم فصل در صورتیکه فهرستش جای خالی داشته باشد می تواند حداکثر 6 بازیکن جذب کند. البته باشگاه ها می‌توانند به هر تعداد بازیکن که بخواهند از فهرست خود خارج کنند اما حداکثر 6 بازیکن می توانند مبادله یا جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر باشگاه هایی که بازیکنانشان دچار مصدومیت شدید شده باشند و تا پایان فصل قادر به بازی نباشند می توانند با خارج کردن این نفرات از فهرست خود بازیکنان جدیدی جذب کنند. به این ترتیب در صورتیکه استقلال داریوش شجاعیان و محسن کریمی مصدوم را از فهرست خود خارج کند به غیر از 6 بازیکن سهمیه‌ای می تواند دو بازیکن سهمیه پزشکی نیز جذب نماید و این باشگاه حق جذب 8 بازیکن را خواهد داشت.

پرسپولیس هم در صورتیکه نام جونیور مهاجم برزیلی خود را از فهرست خارج کند در نیم فصل می تواند بازیکن جدیدی جایگزین او کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی زیبای پرسپولیس حال هواداران را خوب کرده/دلال‌ها خطرناک هستند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با هدایت اوسمار ویه را عملکردی درخشان داشته است. این تیم در ۹ مسابقه خود هفت پیروزی، یک تساوی و تنها یک شکست داشته است که میانگین ۲.۴۴ امتیاز را برای این تیم در دور برگشت رقم زده است.

بازی چشم‌نواز سرخپوشان در هفته‌های اخیر باعث داغ شدن هرچه بیشتر تنور رقابت این تیم با استقلال در بالای جدول برای قهرمانی شده است تا سرخ‌ها بیشتر از هر زمان دیگری امیدوار به تکرار کسب جام قهرمانی در فصل جاری شوند.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برد پرگل این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس به حقش رسید. این تیم بازی چشم نوازی را برای انتقال توپ انجام داد که نشان از تأثیر هافبک‌هایش در این زمینه دارد.

مربی پیشین پرسپولیس ضمن تاکید روی بازی کم اشتباه بازیکنان افزود: آنها شناخت کامل نسبت به همدیگر پیدا کرده‌اند. دور از تنش بازی می‌کنند و اتفاقا همین موضوع هم باعث آرامش بیشتر هوادارانش شده است. حرکت شناور پرسپولیس در انتقال توپ روی زمین و همچنین ارسال‌های کم نقص به پشت مدافعان حریف نشان می‌دهد تمرکز انها کاملا روی فوتبال است.

ابراهیمی با صحبت‌های به وجود آمده درباره عدم تمدید قرارداد قدیمی‌های پرسپولیس تصریح کرد: نظم مالی در فوتبال خیلی تغییر کرده است. من از وضعیت بازیکنان و مربیان آگاهی ندارم اما قطعا حقوق خود را بابت قراردادهایشان می‌خواهند که طبیعی است. باید راهکارهای باشگاه‌داری تغییر کند در غیر این صورت سال‌های سال شاهد همین چرخه مدیریتی در فوتبال خواهیم بود.

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: شاید نمایش یکسری دلال باعث ایجاد چنین فضایی علیه ارکان باشگاه شده است. من فکر می‌کنم زمان کافی وجود دارد تا قراردادها تمدید شود و هر بازیکنی در خانه خودش بماند. بازیکنان تیم باید مراقب حاشیه سازها باشند و ذهن خودشان را به افکار آنها نپیچند.

کد خبر 6082623

دیگر خبرها

  • توفان سپاهان و تراکتور در نقل و انتقالات!
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • مارکو: لیگ ایران به اندازه ۷ سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند | جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • بازی زیبای پرسپولیس حال هواداران را خوب کرده/دلال‌ها خطرناک هستند
  • بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح
  • اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز: از حمله به ون تراکتور تا درخواست جدایی بازیکنان
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس