Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد آذری‌جهرمی در گفت‌وگویی درباره اختلال اینترنت در روزهای اخیر افزود: از روز گذشته پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا با عادی شدن شرایط، مجوز لازم صادر شود و شرکت‌ها مجددا اینترنت را برقرار کنند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه قطع خدمات ضربه بسیاری به خدمات و مردم زده اما حفظ امنیت کشور به تشخیص شورای امنیت بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: با گروه‌های مختلف که در این موضوع دست‌اندرکار هستند مانند وزارت کشور صحبت کردم تا سریع‌تر اینترنت وصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که آیا اینترنت داخلی می‌شود، تاکید کرد: خیر این صحت ندارد؛ اینترنت داخلی معنا ندارد بلکه یک عبارت کاریکاتور شده و بسیار غلط است. ما موضوعی به نام اینترنت ملی نداریم. 17302 کد خبر 1322555

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین بنزین ایالات متحده آمریکا بارش برف باران باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال عراق تجمعات اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با استناد به نتایج سایت اسپیدتست که امروز منتشر شد، سرعت اینترنت ثابت و همراه کشور نسبت به ماه گذشته افزایش یافت.

میانه سرعت اینترنت موبایل کشور از ۳۴.۷ مگابیت بر ثانیه در ماه قبل به ۳۶.۱۶ مگابیت بر ثانیه در ماه جاری رسیده است. بر اساس داده‌های این مرجع رسمی، سرعت اینترنت همراه کشور نسبت به دی ماه گذشته که ۳۱.۳ مگابیت بر ثانیه بوده است ۱۷ درصد رشد داشته است.

همچنین میانه سرعت ارتباطات ثابت نیز در یک ماه گذشته از ۱۳.۵ به ۱۳.۸ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

کد خبر 6079243 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور