Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@04:16:45 GMT

بیش از نیمی از مردم آمریکا موافق استیضاح ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۹۲۸

بیش از نیمی از مردم آمریکا موافق استیضاح ترامپ

نظرسنجی‌ ای بی سی نیوز-ایپسوس: ۵۱ درصد از مصاحبه شوندگان معتقدند ترامپ در کنگره آمریکا باید استیضاح، محاکمه و مجرم شناخته شود

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، بر اساس نتایج اولین نظرسنجی پس از برگزاری جلسات استماع عمومی در کنگره، اکثریت مردم آمریکا معتقدند دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور به دلیل اقدامات جنجال برانگیز مربوط به اوکراین باید استیضاح و از مقام خود برکنار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس نتایج نظرسنجی‌ ای بی سی نیوز-ایپسوس ABC News-Ipsos، در حالی که ۵۱ درصد از مصاحبه شوندگان معتقدند ترامپ در کنگره آمریکا باید استیضاح، محاکمه و مجرم شناخته شود، ۶ درصد دیگر موافق استیضاح بدون برکناری وی هستند.

بر این اساس، شمار افرادی که خواستار استیضاح رئیس جمهور آمریکا هستند در مقایسه با نظرسنجی‌های پیش از برگزاری نشست‌های استماع در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان در چهارشنبه گذشته، افزایش یافته است.

براساس وب سایت ۳۸-۵ میانگین نظرسنجی‌های قبلی حاکی از حمایت ۴۸ درصدی مصاحبه شوندگان از برکناری ترامپ است. این نظرسنجی با اشاره به کاهش ۳۸ درصدی مخالفان استیضاح از میانگین ۴۶ درصدی مخالفان استیضاح در وب سایت ۳۸-۵ خبر داد.

این در حالی است که یک چهارم کسانی که در اینگونه نظرسنجی‌ها شرکت کرده اند معتقدند ترامپ مرتکب اشتباهی نشده است.

براساس نتایج نظرسنجی‌ای بی سی - ایپسوس در حالی که ۵۸ درصد از شهروندان آمریکایی بالای ۱۸ سال روند نشست‌های استماع استیضاح را تقریبا با دقت پیگیری می‌کنند، ۴۲ درصد دیگر موضوعات مربوط به استیضاح دونالد ترامپ را از نزدیک یا هرگز پیگیری نمی‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت ترامپ رئیس جمهور آمریکا نظرسنجی استیضاح قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر زلزله بیخ گوشمان است/ اختصاص نیمی از بودجه شهر تهران به حمل و نقل عمومی

رییس شورای شهر اسلامی شهر تهران گفت: تلاش ما در دوره ششم این بود که ساخت و ساز بیشتر بشود که قطعا به دنبال آن حرکت اقتصادی خوبی رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پروژه بهره برداری از «دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از بزرگراه شهید آوینی» و «رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین» معاونت فنی و عمرانی در صد و شانزدهمین پویش امید و افتخار در روز -شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳- با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، مهدی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران و مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و برگزار شد.

مهدی چمران رییس شورای شهر اسلامی شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: عمران و آبادی به دلیل ارتقا سطح آسایش و آرامش مردم است.

وی گفت: به آثار معماری و بنا‌های تاریخی نگاه کنید؛ آنچه ساختند و باقی مانده مواردی بود که برای آسایش مردم بوده است.

چمران با پرداختن به معماری بنا‌های احداث شده در گذشته و نیز اهمیت ساخت مسجد تصریح کرد: خدمت کردن به مردم و آبادانی و عمران برای ما ارزشمند است. خیلی از مشاغلی دیگر هم به همین عمران شهری وابسته است. اصولا ساختمان سازی یکی از پایه‌های حرکت اقتصادی است؛ بنابراین وقتی ساختمان سازی درست و منطقی به وجود بیاید مشاغل دیگری در شهر فعال می‌شود.

رییس شورای شهر تهران بیان داشت: بافت فرسوده و ساختمان‌های فرسوده در شهر بسیار داریم و خطر زلزله همیشه بیخ گوشمان است. نمی‌گوییم که ساختمان‌های تشریفاتی بسازند و اسراف کنند، اما ساخت ساختمان محکم و درست برای مردم از هر جهت کاری شایسته است و به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: تلاش ما در دوره ششم این بود که ساخت و ساز بیشتر بشود که قطعا به دنبال آن حرکت اقتصادی خوبی رخ خواهد داد. یکی از نمونه‌های مشارکت مردمی در جهش تولید همین ساخت و ساز است. اگر خانه‌های فرسوده نوسازی و مقاوم سازی بشود در برابر زلزله هم مقاوم می‌شویم. ما می‌توانیم با کمک مردم شهر‌ها و روستا‌های کشور را بازسازی کنیم.

چمران با بیان اینکه از جهت تکنولوژی ساخت شرایط خوبی داریم، گفت: باید به میدان بیاییم که مردم در آرامش باشند. اشاره شد به بودجه ریزی؛ بار‌ها و بار‌ها شنیده ایم که بودجه سال گذشته را که بستیم ۱۰ هزار میلیارد تومان علاوه بر آنچه قبلا در امر حمل و نقل پیش بینی شده بود اضافه کردیم. امسال هم همین کار را با همت و همکاری شهرداری تهران انجام دادیم و ۱۵ هزار میلیارد را به آن مبلغ اضافه کردیم و نزدیک به نیمی از اعتبار بودجه شهر تهران را برای حمل و نقل عمومی اختصاص دادیم.

دیگر خبرها

  • همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • نیمی از غذاهای ثبت ملی شده کرمانشاه بهاری است/ تدوین پرونده ۸ خوراک بهاری دیگر
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • ترامپ: تنها به یک شرط موافق کمک به اوکراین هستم
  • مخالفت مردم لهستان با اعزام نیرو به اوکراین
  • خطر زلزله بیخ گوشمان است/ اختصاص نیمی از بودجه شهر تهران به حمل و نقل عمومی
  • بایدن و ترامپ هر دو مضرند
  • افکارعمومی جهان موافق اقدام متقابل ایران