Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:00:47 GMT

مراقب باشید گول نخورید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۱۹۴۹

مراقب باشید گول نخورید

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی نسبت به کلاهبرداری سایبری در خصوص واگذاری بسته حمایت معیشتی به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ علی محمدپور اظهار کرد: با توجه به اجرایی شدن سهمیه‌بندی سوخت و واگذاری بسته حمایتی معیشتی به شهروندان، احتمال وقوع جرایم جعل و کلاهبرداری در این خصوص از سوی تبهکاران سایبری قابل پیش‌بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس،  وی خاطرنشان کرد: هرگونه تماس تلفنی یا دریافت پیامک مبنی بر واگذاری بسته حمایتی معیشتی به مردم که درخواست می‌کند شهروندان برای واریز وجه به دستگاه خودپرداز مراجعه  کنند، با هر عنوانی کلاهبرداری است و قطعا بهانه‌ای برای سرقت موجودی و اطلاعات کارت بانکی خواهد بود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی  یادآور شد: شهروندان برای واریز وجه لازم نیست به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کرده و در صورت تماس افراد ناشناس قبل از هر اقدامی با پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ و ۲۱۸۲۳۱۰۲ مشورت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟