Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:36:01 GMT

بارندگی شدید مدارس گناوه را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۱۵۹

بارندگی شدید مدارس گناوه را تعطیل کرد

مدیر آموزش وپرورش گناوه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به‌دلیل شدت بارندگی و آبگرفتگی معابر نوبت صبح تمامی مقاطع تحصیلی این شهرستان تعطیل شده‌است.

اسکندر احمدی افزود: باتوجه به نامساعد بودن هوا و  آبگرفتگی معابر و خیابان‌های این شهر بویژه در مسیر مدارس، به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان این تصمیم توسط شورای هماهنگی مدیریت بحران اتخاذ شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تاکنون در باره تعطیلی مدارس در نوبت عصر تصمیمی اتخاذ نشده‌است.

بارندگی در استان بوشهر از صبح روز یکشنبه آغاز و براساس پیش‌بینی هواشناسی ناپایداری‌های جوی تا روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به تناوب در این استان ادامه دارد.

برچسب‌ها بندرگناوه مدارس بارندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه مدارس بارندگی بندرگناوه مدارس بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

کد خبر 6080243

دیگر خبرها

  • وضعیت بارندگی و آبگرفتگی شدید در خیابان‌های بندرعباس
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • آبگرفتگی معابر در پی بارندگی شدید در دلگان
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد