Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:27:54 GMT

ثبت نام ۶۶ هزار نفر در طرح ملی مسکن تاکنون

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۱۶۵

ثبت نام ۶۶ هزار نفر در طرح ملی مسکن تاکنون

وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام ۶۶ هزار نفر در سامانه طرح ملی مسکن خبر داد و گفت:در طرح ملی مسکن گروهی یا فردی می‌توانیم زمین را در اختیار متقاضیان قرار دهیم. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزرش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی با یادآوری این‌که در مرحله اول آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن با 180 هزار واحد مسکونی شروع که مرحله به مرحله ثبت نام در حال اجراست، اظهار کرد:‌ در برخی شهر‌ها و استان‌ها از جمله سنندج و قم ثبت‌نام ظرفیت خیلی سریع پر شد و به دنبال آن هستیم تا دوباره زمین  برای ادامه ثبت نام تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ در سه استان مرحله اول تا امروز 15 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند؛ پس از این باید مدارک ثبت‌نام کنندگان کنترل شده تا برای مراحل بعدی و تکمیل فرآیند تشکیل پرونده دعوت شوند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح ملی مسکن گروهی یا فردی می‌توانیم زمین را در اختیار متقاضیان قرار دهیم تا خودشان با هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساخت و ساز را انجام دهند.

اسلامی ابراز امیدواری کرد:‌وزارت طبق برنامه تا آخر آذر بتواند واجدان شرایط در تمام استان‌ها را نام نویسی کند.

ثبت نام طرح ملی مسکن در 3 استان به تعویق افتادثبت نام طرح ملی مسکن تا آخر سال در سراسر کشور ادامه دارد

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار مسکن قیمت مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار مسکن قیمت مسکن بازار مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: ساخت ۳۵ هزار و ۴۱۹ واحد مسکن ملی در ۲۰۶ هکتار زمین به صورت انبوه ساز و گروه ساخت در شهر‌های رشت، بندر انزلی، شفت، سنگر، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود، رودسر و تالش در دست اجراست. 

وی از ساخت ۳ هزار و ۴۹۰ واحد از واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان به روش نوین و صنعتی خبر داد و افزود: بیش از ۱۲۱ هزار و ۶۳۶ متقاضی گیلانی برای دریافت مسکن ملی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به واریز آورده اولیه ۸ هزار و ۵۹۶ متقاضی گیلانی از ۴۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان نزد بانک‌های عامل، تأکید کرد: از ۲ سال گذشته تا به امروز ، ساخت ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری، ۵ هزار و ۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری، ۳ هزار و ۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد هم در بخش مسکن روستایی آغاز شده است.

محمدرضا فلاحتگر افزود: پیشرفت ساخت برخی از واحد‌های مسکن ملی در گیلان به ۹۵ درصد رسیده که در صورت واریز به موقع آورده، این واحد‌ها زودتر به بهره برداری خواهند رسید.

وی از شناسایی و تصویب ۱۹۸ هکتار زمین با کمک دستگاه‌های اجرایی گیلان خبر داد و اضافه کرد: خریداری ۵۰ هکتار زمین از مالکان در شهر‌ها با کمک سازمان ملی زمین و مسکن در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن