Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:32:37 GMT

مشکل بزرگ استقلال برای دیدار با نساجی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۲۵۱

مشکل بزرگ استقلال برای دیدار با نساجی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال چمن مصنوعی را مهمترین رقیب آبی پوشان در دیدار مقابل نساجی دانست و گفت: مشکلات مالی حل شود قهرمانی دور از دسترس نیست.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان نساجی است و آنها در حالی باید به این دیدار بروند که پنج بازی قبلی شان در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اصغر طالب نسب در خصوص این بازی اظهار داشت: اگر بین هفته دهم و یازدهم تعطیلی اتفاق نمی‌افتاد، استقلال راحت تر در این بازی به میدان می‌رفت. آن زمان هم شرایط جوی بهتر بود و هم استقلال در بهترین شرایط قرار داشت. اما حالا سرمای هوا و شرایط جوی نیز ممکن است روی این بازی تاثیر بگذارد. ضمن این که چمن مصنوعی هم می‌تواند در عملکرد آبی پوشان در این بازی تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید:

زندگی سخت ستاره پیشین استقلال

پیشکسوت آبی پوشان گفت: اما مشکل اصلی استقلال نه چمن مصنوعی است و نه شرایط آب و هوایی. بلکه مشکلات مالی می‌تواند اصلی ترین رقیب این فصل باشد و اگر مدیریت باشگاه نتواند مشکلات مالی را به موقع از سر راه بردارد، آنگاه انتظار قهرمانی داشتن از این تیم قدری دور از منطق خواهد بود.

هافبک آبی پوشان در دهه هشتاد که سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را دارد بیان داشت: استقلال چند سال است قهرمان نشده و به نظرم امسال مدیران این باشگاه باید همه تلاش شان را به خرج دهند تا این اتفاق بیفتد. تیم از نظر فنی و نفرات ظرفیت قهرمانی را دارد. البته بهتر است یکی دو بازیکن در راستای تقویت به تیم اضافه شوند و حداقل جای نفراتی مثل شجاعیان و کریمی که مصدوم شدند پر شود. 

طالب نسب تاکید کرد: اگر مدیران باشگاه بتوانند این مسائل را ساماندهی کنند و با قدرت پشت کادر فنی بایستند، آنگاه باید گفت قهرمانی دور از دسترس نیست. 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین استقلال نساجی مازندران چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

با مروری بر صحبت‌های کارشناسان فوتبالی طی هفته‌های اخیر متوجه می‌شویم که گروهی از آن‌ها به نحوه تعویض‌های تیم استقلال انتقاد کرده و آن‌ها را تکراری دانسته‌اند. قطعا جواد نکونام هم متوجه شرایط تیمش بوده و گرچه به خاطر مصدومیت برخی بازیکنانش دست بسته‌ای برای تعویض داشت، اما حالا می‌داند که چطور باید در دیدار‌های آینده از نیروهایش بهره‌مند شود.

شرایط بهتر رافائل سیلوا و رسیدن آرمین سهرابیان به وضعیت مسابقه، همچنین بازگشت صالح حردانی به شرایط فوتبالی و حضورش در دیدار قبلی همه و همه از اتفاقات خوب این مدت برای استقلال بود تا با شرایط بهتری به دیدار مقابل تراکتور برسد.

حالا و با وقفه تقریبا دو هفته‌ای تا بازی ۱۲ اردیبهشت جواد نکونام قصد دارد با آنالیز دقیق صورت‌گرفته از شرایط تیمش توسط همکارانش درباره نقاط ضعف و قوت استقلال، برنامه‌ریزی تازه‌ای برای دیدار مقابل تراکتور و ۵ مسابقه بعد از آن داشته باشد. در واقع می‌توان گفت این تعطیلات گرچه برای استقلال که در جدول در صدر است به نوعی تعطیلات اجباری به شمار می‌رود و می‌تواند این تیم را از فرم خوبی که طی این هفته‌ها پیدا کرده عقب بیندازد، اما اگر به شکل دیگری به این تعطیلات نگاه کنیم متوجه می‌شویم که شاید این وقفه یک توفیق اجباری هم برای استقلال بوده تا بتواند با احیای خودش با شرایط تازه‌ای در مسابقات حضور یابد.

نکونام و هم‌فکرانش در استقلال می‌دانند که با عبور از تبریز و قلعه یادگار امام توان این را خواهند داشت تا جدی‌تر از قبل به سوی قهرمانی بروند و امیدوارانه‌تر به روز‌های آینده بیاندیشند تا هفته به هفته به رویای ابتدای فصل خود یعنی قهرمانی دست پیدا کنند؛ هرچند که حالا سیدحسین حسینی را هم در اختیار ندارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا