Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@15:09:01 GMT

سهمیه بنزین کدام وسایل نقلیه قابل ذخیره‌سازی است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۲۷۸

سهمیه بنزین کدام وسایل نقلیه قابل ذخیره‌سازی است؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ذخیره شدن سهمیه‌های بنزین فقط مختص به سواری‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها است. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ذخیره شدن سهمیه‌های بنزین فقط مختص به سواری‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سقف ذخیره سهمیه برای سواری های شخصی تا 360 لیتر و به مدت 6 ماه است و آنچه مازاد بر 360 لیتر باشد، می‌سوزد؛ یعنی ذخیره نمی‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: برای موتورسیکلت‌ها نیز سقف ذخیره سهمیه سوخت، 150 لیتر و تا سقف بازه زمانی 6 ماهه خواهد بود.

کاهی همچنین اذعان داشت: بخشی از سهمیه‌ها به صورت اعتباری و به صورت پیمایشی است، سهمیه‌هایی که بر اساس پیمایش است باید حتما مسیر طی شود، تا سهمیه مربوطه به صورت اعتباری شارژ شود.

سهمیه بنزین 60 لیتر آبان‌ تا 6 ماه ذخیره می‌شود/ مردم برای مصرف سهمیه‌ها عجله نکنندحداکثر سهمیه بنزین قابل ذخیره‌سازی در کارت سوخت چقدر است؟

انتهای پیام/

 

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران مراغه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پاسگاه آیت الله غفاری شهرستان در اجرای این طرح خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و ۳ دستگاه خودروی سواری پراید و ۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی و کشف  کردند و در این راستا نیز ۲ سارق دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت گردید.

 سرهنگ فارسی ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایل نقلیه سرقتی و احراز هویت آنها وسایل نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتورسیکلت و وسایل نقلیه، به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی
  • هوشمند‌سازی عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان
  • ◄ عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • ذخیره‌سازی ۵ میلیون و ۷۹۰ هزار مترمکعب روان‌آب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
  • میکروموبیلیتی؛ پتانسیل جدید حمل‌ونقل در شهرها
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه