Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با این شبکه خبری ضمن تکرار اتهامات بی‌اساس علیه کشورمان با این ادعا که ایران نتوانسته به وظایف خود عمل کند و همین مردم را خسته کرده در اظهاراتی مداخله‌جویانه صریحا اعلام کرد آمریکا قویا از اغتشاشات و آشوب‌ها در ایران حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر نیز کاخ سفید در پی اغتشاشات و آشوب‌های چند روز گذشته در ایران، با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد: «ایالات متحده از مردم و اعتراضات مسالمت آمیز آن‌ها علیه حکومت حمایت می‌کند. ما استفاده از نیروی کُشنده و محدودیت‌های شدید علیه اعتراضات را محکوم می‌کنیم.»

برایان هوک با بیان اینکه ایران باید حمایت از گروه‌های مقاومت منطقه‌ای را قطع کند، سعی کرد اعتراضات عراقی‌ها به فساد دولتی در کشورشان را به شکل دیگری جلوه دهد: «مردم عراق خواستار پایان یافتن تسلط ایران بر کشورشان هستند.»

نماینده ویژه آمریکا مدعی شد: «ایران اکنون بهای توطئه‌پردازی علیه دیگر کشور‌ها را می‌پردازد؛ تظاهرات در عراق و لبنان نشان داد که سیاست رژیم ایران در صدور انقلاب رد شده است.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: برایان هوک اغتشاشات و آشوب ها ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی

به سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد. همزمان با این اقدام، مردم سراسر کشور ، از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دانش آموزان کشورمان هم  در حمایت از عملیات بامداد یکشنبه  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای کشور شعار سر دادند و با پخش شیرینی شادی کردند.

دانش آموزان مدرسه صدرای شیرازی منطقه ۱۴ تهران هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود
  • عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل تکرار دوباره انقلاب شکوهمند اسلامی بود
  • ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت تمام قد افغانستان از عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل
  • جشن مردم پاکستان در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران+ فیلم
  • تجمع مردم آمل در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل