Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@01:37:47 GMT

نوسانات قیمت گوشت کنترل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۳۲۳

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: روز گذشته نوسانی در ارتباط با قیمت گوشت اتفاق افتاده بود که کنترل شد و اکنون شرایط بسیار خوبی داریم. ناطقان: علی غفوری مقدم در خصوص نظارت بر قیمت‌ها پس از افزایش نرخ بنزین، اظهار کرد: در دو، سه روز گذشته به طور مرتب جلسات تنظیم بازار را برگزار کردیم که در این مدت سه جلسه تنظیم بازار استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: کمیته نظارتی مشترک بین سازمان صمت، اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف تشکیل دادیم که کار نظارتی ویژه‌ای را شروع کردند. تصمیمات ویژه‌ای در ارتباط با تامین کالاهای اساسی و تزریق آن به بازار گرفته شده که ذخایر کالاهای اساسی استان خوب است و کمبودی در این زمینه نداریم.

غفوری‌مقدم افزود: مشکلی در ارتباط با برنج پاکستانی داشتیم که از روز گذشته توزیع آن را در بازار مشهد شروع کردیم و امروز شاهد کاهش قیمت هستیم. روز گذشته نوسانی در ارتباط با قیمت گوشت نیز اتفاق افتاده بود که امروز برگشت و اکنون شرایط بسیار خوبی داریم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: تقاضاهایی در ارتباط با حوزه حمل و نقل نیز وجود دارد که بر اساس مصوبات تنظیم بازار کشور، فعلا نباید هیچ‌گونه افزایش نرخی اتفاق بیفتد، بنابراین تابع تصمیمات تنظیم بازار کشور هستیم.

وی اضافه کرد: امروز نیز تاکید بر این قضیه بود که هیچ‌گونه افزایش نرخی نباید اتفاق بیفتد و اگر افزایشی اتفاق افتاد باید اصلاح و با تخلفات به صورت جدی برخورد شود. تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی نیز همراه ما هستند و این کار به صورت مشترک صورت می‌‎گیرد.

غفوری‌مقدم در خصوص تخلفات صورت گرفته در حوزه قیمت‌ها، گفت: گزارشاتی از ستاد خبری در ارتباط با افزایش نرخ کرایه حمل وانت‌بارها داشتیم که آشفتگی قیمت پیش آمده بود، این مساله روز گذشته در کمیسیون بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد. گزارشاتی نیز در ارتباط با تامین سهمیه بنزین خودروهای تاکسی تلفنی داشتیم که شب گذشته دستورالعمل آن ابلاغ شد و اکنون اطلاعات آنها در سایت در حال ثبت شدن است تا سهیمه سوختشان تامین شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ارتباط با برخی اقلام مانند گوجه‌فرنگی نیز گزارشاتی داشتیم اما تغییر قیمت آن ناشی از تغییر بنزین نیست، بلکه به دلیل تغییر فصل برداشت گوجه بوده و این تغییر قیمت هفته گذشته قبل از افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه قیمت گازوئیل افزایش نیافته، کرایه حمل بین شهری نیز نباید افزایش یابد. بیشترین تاثیر برای افزایش قیمت کالا به حمل و نقل بین شهری مربوط می‌شود زیرا گازوئیل افزایش نیافته و در آن قسمت نباید افزایش نرخ داشته باشیم. منبع: ایسنا برچسب ها: نوسانات ، قیمت ، گوشت ، کنترل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نوسانات قیمت گوشت کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • آرامش بازار ارز بعد از عملیات مقتدرانه «وعده صادق»
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟