Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و به «اما و اگر» کشیدن صعود تیم ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا بود که انتقادات از مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی به اوج خود رسید.

علاوه بر قهر ویلموتس تا چند روز پیش از این مسابقه برای دریافت مطالباتش، پروازی بودن این مربی و مرخصی های پرشمار وی از دیگر انتقاداتی است که به این مربی وارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط روز گذشته جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد. امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا خروجی این جلسه حمایت فدراسیون از مارک ویلموتس بوده است؟ گفت: خیر. فدراسیون فوتبال تاکید دارد بر اینکه مباحث با برنامه ریزی دقیق تا شروع دور جدید برنامه ها که قطعا قبل‌تر از فیفادی آینده خواهد بود، انجام و ظرفیت ها به طور کامل استفاده و مباحث بررسی شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تغییر سرمربی تیم ملی تصریح کرد: ویلموتس با فدراسیون ایران قرارداد دارد. اگرچه وی قبل از دیدار با عراق دیر به ایران آمد اما به هر حال حضور داشت. فدراسیون هم با کسب تجارب دوره هشت ساله کی روش با بهره بری از نظرات کارشناسان حقوقی در سطح بین الملل قراردادی را با وی منعقد کرد که تمام مباحث را در آن دید.  ویلموتس هم در این مدت که اعتقاد داریم باید بیشتر حضورشان را داشته باشیم، چند دیدار لیگ را از نزدیک تماشا کرد.

علوی درباره پروازی بودن مارک ویلموتس و شباهت وی با کارلوس کی روش در این خصوص گفت: حتما فدراسیون هم خواهان این است! هاشمیان در اکثر مسابقات و تمرینات تیم ها حضور داشت. این برنامه و جدیت مورد انتظار مردم و فدراسیون از ویلموتس است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره عدم برگزاری اردوی تیم ملی در فیفادی (امروز ۲۸ آبان) و اینکه به نظر می رسد صمیمیتی بین بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد، تصریح کرد:موضوع صمیمیت را نمی توان به این تندی گفت! بازیکنان حقیقتا زحمتشان را می کشند. خود ویلموتس هم بعد از بازی با عراق خیلی ناراحت بود و از نظر روحی شرایط بدی داشت. اگر می دانستیم قرار است بازی فیفادی در آخرین لحظه برگزار نشود حتما برای اردو برنامه ریزی می کردیم.

کد خبر 4775583

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران امیر مهدی علوی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که عنوان شد روز گذشته محمدرضا منصوری با پایان دوران داوری خود با حضور در استودیو آنتن دقایقی مهمان ما بود و در خصوص مسائل مختلفی به گفتگو پرداخت.

یکی از بخش‌های گفتگوی شکل گرفته که مشروح آن را به طور کامل طی ساعات آتی خواهید دید مربوط به امکانات داوری در فوتبال ایران بود. محمدرضا منصوری با اشاره به این موضوع که برخی باشگاه‌ها در لیگ برتر سیستم رادیویی و هدست را خریداری کرده و پیش از بازی‌ها در اختیار تیم داوری قرار می‌دهند، به موضوع خرید دو دستگاه هدست نیز توسط فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

کمک داور باتجربه فوتبال ایران که سابقه قضاوت در رویدادهای مهم جام جهانی، جام کنفدراسیون‌ها و همچنین المپیک را در کارنامه دارد، در این بخش به نکته عجیبی اشاره کرد و مدعی شد که یکی از سیستم‌های خریداری شده توانایی هماهنگی با سیستم VAR را ندارد و این جهت بلااستفاده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: ایران اهداف نظامی را هدف قرار داد/ ما به دنبال تشدید تنش در منطقه نیستیم/ به حامیان رژیم صهیونیستی توصیه می کنیم این رژیم را از اقدام های بیشتر برحذر دارند
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)