Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری، از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر خراسان شمالی خبر داد و گفت : آثار برگزیده این دوره از جشنواره توسط عباس کریمی، علی حاتمی نژاد و عبدالله برجسته داوری خواهد شد.

او گفت: "بالستیک زخم" به کارگردانی غلامرضا یوسفی از شیروان، نمایش "پلی از جنس شیشه" به کارگردانی زهرا رحیمی از اسفراین، "هوای گندم" به کارگردانی نریمان محزون و نمایش"مارکو" به کارگردانی محمد داورپناه از جمله نمایش‌هایی هستند که روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه به ترتیب ساعت ۱۰، ساعت ۱۷، ساعت ۲۰ و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین از اجرای نمایش‌های چهارشنبه ۲۹ آبان ماه و دومین روز جشنواره، " خون و ماتیک" به کارگردانی محدثه الیاسی از اسفراین، "سوپ بوقلمون" به کارگردانی محسن بیدوازی از اسفراین، "همیشه همه چیز یه جور نیست" به کارگردانی امیرحسین روحانی از بجنورد و نمایش "ببخشید دیر وقت مزاحم شدم" به کارگردانی سعید نیستانی از بجنورد، به ترتیب ساعت ۱۰، ساعت ۱۷، ساعت ۲۰ و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه خبر داد.

او، تماشاخانه شمس و مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد را از سالن‌های اجرای نمایش‌های منتخب این دوره از جشنواره نام برد.

حیدری در انتها گفت: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی به دبیری امین فرحی پنجشنبه ۳۰ آبان ماه جاری ساعت ۱۷ در تماشاخانه شمس بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ه

چهاردهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از امروز آغاز می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بجنورد برای گروه‌های حساس ناسالم شد

رضا شکاریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای خراسان شمالی، شاخص آلودگی هوای بجنورد هم‌اکنون روی عدد ۱۰۱۰۳ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی تصریح کرد: در وضعیت نارنجی، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

وی در ادامه افزود: شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 6083103

دیگر خبرها

  • نمایش یک فیلم‌تئاتر و مستند «فراتر از آرمانشهر» در خانه هنرمندان
  • نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه رفت
  • نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی بروی صحنه رفت
  • بهمن هاشمی تهیه‌کننده تئاتر شد
  • هوای بجنورد برای گروه‌های حساس ناسالم شد
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟