Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:58:17 GMT

امیدواری مسئول کویتی به پایان یافتن بحران خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۳۷۷

امیدواری مسئول کویتی به پایان یافتن بحران خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، خالد الجارالله معاون وزیر خارجه کویت نسبت به رایزنی ها در خصوص پایان دادن به بحران منطقه خلیج فارس ابراز امیدواری کرد.

وی در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد: مشارکت تیم های فوتبال کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در جام قهرمانی دوحه نشانه مثبتی به سمت پایان یافتن این بحران به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجارالله تصریح کرد: اقدامات دیگری نیز اتخاذ خواهد شد و این نشان دهنده آن است که ما در مسیر درستی برای رسیدن به نتایج مثبت حرکت می کنیم.

کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از سال ۲۰۱۷ روابط خود را با قطر به بهانه حمایت دوحه از تروریسم قطع کرده اند.

کد خبر 4775604

منبع: مهر

کلیدواژه: کویت خلیج فارس خالد الجارالله رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا فلسطین عراق سوریه ایران ترکیه روسیه دونالد ترامپ لبنان بولیوی ایوو مورالس فرانسه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟

«شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر نسبت به وضعیت فعلی تلاش‌های میانجیگرانه بین‌المللی به رهبری دوحه برای کمک به دستیابی به توافق بر سر آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس میان اسرائیل و حماس در غزه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، آل ثانی که وزیر خارجه قطر نیز هست، از سوء استفاده برخی از دست اندرکاران از تلاش‌های قطر برای دستاورد‌های «سیاسی محدود» و تضعیف تلاش‌های این کشور توسط سیاستمدارانی که در این مذاکرات به دنبال کسب امتیاز هستند، ابراز نگرانی کرده و گفت که این امر دولت قطر را ملزم به انجام یک ارزیابی جامع می‌کند.

وی بر حساسیت مذاکرات جاری و بر چالش‌های پیش روی پر کردن شکاف‌ها بین طرف‌های درگیر تأکید کرد.

این مقام قطری همچنین به تناقض بین تضمین‌های خصوصی و اظهارات عمومی طرف‌های درگیر اشاره کرد و چنین اقداماتی را غیرمولد توصیف کرد.

در حالی که نخست‌وزیر قطر به نام کسی اشاره نکرد، این اظهارات پس از موضع «استنی هویر» نماینده دموکرات آمریکا در روز دوشنبه صورت گرفت که گفته بود اگر قطر بر حماس فشار نیاورد تا به توافقی برای آزادی گروگان‌ها و برقراری آتش‌بس موقت دست یابد، ایالات متحده باید در روابط خود با قطر تجدید نظر کند.

دیگر خبرها

  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد