Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@09:45:41 GMT

قطع ۲۴۰ راه ارتباطی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۴۱۷

قطع ۲۴۰ راه ارتباطی در لرستان

بارش برف در الیگودرز علاوه‌بر قطع راه ارتباطی ۲۴۰ روستا، مدارس همه مقاطع تحصیلی این شهرستان را تعطیل کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به‌دلیل بارش سنگین برف در شهرستان الیگودرز که از شامگاه یک‌شنبه، ۲۶ آبان آغاز شده، راه ارتباطی ۲۴۰ روستا در بخش‌های ززو ماهرو و ذلقی به‌طور کامل با مرکز شهرستان الیگودرز مسدود شده و همچنین برق ساکنان بخش‌های ذلقی و ززو ماهرو هم در شهرستان الیگودرز قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، به‌علت بارش شدید برف و پدیده سرما و یخبندان مدارس صبح و بعد از ظهر شهرستان الیگودرز در همه مقاطع تحصیلی امروز تعطیل شدند.

مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه هم در شهرستان ازنا صبح و بعد از ظهر تعطیل شدند. همچنین فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان الیگودرز هم با دو ساعت تأخیر شروع شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت لرستان بارش برف قطع راه ارتباطی الیگودرز تعطیلی مدارس قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی سرباز کارت مشمولان طرح حمایت معیشتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد

فرمانداران شهرستان های رودبار جنوب و فاریاب در جنوب استان کرمان مدارس این مناطق را در فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل اعلام کردند.

به گزارش مهر، علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد