Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه های مقاومت فلسطین به سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا در قبال حمایت از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

قدس آنلاین؛ به نقل از فلسطین الیوم، جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین به سخنان اخیر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در قبال حمایت از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس اظهارات پمپئو در این باره را محکوم کرد و آن را کاملا مغایر با قوانین بین‌المللی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حازم قاسم سخنگوی حماس گفت که این اظهارت تاکید جدیدی بر مشارکت دولت آمریکا در حمله علیه مردم فلسطین و حقوق آنهاست.

وی افزود: شهرک سازی‌ها مانند اشغالگری، امری غیرقانونی است و ملت ما به مبارزه خود تا توقف شهرک سازی‌ها، بیرون راندن اشغالگران و بازگشت ملت فلسطین به سرزمینی که ناگزیر به مهاجرت از آنها شده‌اند، ادامه خواهد داد.

جنبش جهاد اسلامی نیز با محکوم کردن اظهارات پمپئو گفت که این اظهارات، استعماری، خصمانه و فاقد هرگونه مشروعیت است.

این جنبش با انتقاد از موضع جهان عرب در قبال فلسطین گفت: سکوت کشورهای عربی در قبال تجاوز به غزه، قدس و کرانه باختری، دولت آمریکا را برای اعلان چینن تصمیمات خصمانه ای جری کرده است.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا دوشنبه‌شب اعلام کرد که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور شهرک سازی‌ها در کرانه باختری را مغایر با قانون بین‌المللی نمی‌داند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرک سازی رژیم صهیونیستی شهرک سازی شهرک سازی اسرائیل مایک پمپئو گروه های مقاومت فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان

 سقوط چند فرود موشک که از لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بود، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را در تاریکی فرو برد.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های عبری زبان با انتشار تصاویری اعلام کردند، حملات موشکی مستمری که علیه شهرک‌های شمال (فلسطین اشغالی) انجام می‌شود، باعث قطعی برق در کریات شمونه یکی از بزرگترین شهرک‌های این منطقه شده است.

همچنین برخی از رسانه‌ها با انتشار ویدیویی از برخی از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند، حزب الله باعث کوچاندن اسرائیلی‌ها از این منطقه شده و اکنون شمال (فلسطین اشغالی) به شهر اشباح تبدیل شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم در یک توصیف جالب اعلام کرد، در 200 مین روز از جنگ 7 اکتبر، حزب الله 200 هزار اسرائیلی را در منطقه شمالی به درون پناهگاه‌ها فرستاد.

به گفته این رسانه عبری زبان عصر سه شنبه 3 فروند پهپاد وارد حریم شمال شدند و همین امر باعث شد تا آژیر خطر به صدا در آمده و شهرک نشینان به سوی پناهگاه‌ها بروند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای تاکید کرد، بعد از ظهر امروز سه شنبه حمله هوایی ترکیبی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شهر عکا انجام داده است.

براساس این بیانیه این عملیات با چند فروند پهپاد پوششی و شماری پهپاد انتحاری انجام گرفت و در آن مقر قرمانده تیپ گولانی و مقر واحد ایگور در شمال این شهر مورد حمله قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد این اولین تهاجم علیه عکا در سال 2024 محسوب می‌شود.

آخرین باری که آژیر خطر در شهر عکا به صدا در آمد دسامبر 2023 بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در این رابطه گفت علاوه بر عکا آژیر خطر در شهر حیفا نیز به صدا در آمد.

روتر نت هم در خبری که ساعات پایان شامگاه سه شنبه منتشر شد اعلام کرد، بیش از 30 فروند موشک به سوی منطقه الجلیل الاعلی شلیک شده است که بر اثر آن بخش‌های وسیعی از شهرک کریات شمونه به طور کامل در خاموشی فرو رفته است.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، ارتش اسرائیل برای جلوگیری از ادامه حملات مقاومت در جنوب لبنان اقدام به شلیک منور در آسمان منطقه مرزی با جنوب لبنان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی