Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:17:30 GMT

۱۰۸ میلیمتر بارندگی در تاراز اندیکا ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۴۷۵

۱۰۸ میلیمتر بارندگی در تاراز اندیکا ثبت شد

فرماندار اندیکا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : تردد در جاده های اصلی این شهرستان برقرار است اما با توجه به بارش برف در مسیر تاراز - بازفت تردد در این مسیر به کندی انجام می شود .

علی خدری غریبوند با بیان اینکه تردد در جاده های روستایی اندیکا جریان دارد افزود: مناطق روستایی که راه دسترسی آنها فاقد آسفالت است تردد در آنها با اختلال روبرو شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : بیشتر ارتفاعات کوهستانی اندیکا شامل کینو ، تاراز و لیله سفید پوش شده اند .

فرماندار اندیکا افزود : بارش رحمت الهی در برخی نقاط این شهرستان همچنان ادامه دارد و باعث خوشحالی کشاورزان و دامداران شده است .

اندیکا از شهرهای شمالی خوزستان است که از تنوع آب و هوایی خاصی برخوردار است .

برخی ارتفاعات کوهستانی اندیکا در چهار فصل سال پوشیده از برف هستند .

برچسب‌ها بارش برف بارش باران خوزستان اندیکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف بارش باران خوزستان اندیکا بارش برف بارش باران خوزستان اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف بهاری برخی مناطق یزد را سفیدپوش کرد

ایسنا/یزد به دنبال پیش بینی‌های هواشناسی یزد مبنی بر فعالیت سیل آسای سامانه بارشی در این استان، بامداد امروز بسیاری از مناطق استان شاهد بارش سنگین باران و در برخی مناطق ییلاقی و کوهستانی بارش برف بهاری بودیم.

بیشترین بارش‌های شبانه روز گذشته در استان یزد مربوط به ده بالا به میزان ۲۶ میلیمتر، بنادک سادات به میزان ۲۱.۷ و سلطانب سانیج به میزان ۲۱ میلیمتر بوده است.

بیشترین بارش برف گزارش شده از ییلاقات شهرستانهای تفت و مهریز نیز مربوط به ده بالا به ارتفاع ۱۷ سانتیمتر، سلطانب ۱۲ و منشاد ۱۰ سانتیمتر بوده است.

شهر یزد نیز بی نصیب از بارشهای شدید شب گذشته نبود به طوری در بیشترین بارشها از ایستگاه راه آهن و نمایشگاه بین المللی به میزان ۷.۳ میلیمتر گزارش شده است.

کمینه دمای شبانه روز گذشته در بیداخوید و علی آباد با دمای صفر درجه و بیشینه آن از بافق با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد ثبت شده است. دمای شهر یزد نیز طی این مدت بین ۱۰ تا ۲۱ درجه در نوسان بود.

بنا بر پیش بینی‌های هواشناسی استان در هفته جاری به طور متناوب شاهد گذر امواج جوی از روی استان خواهیم بود که عمده پیامد آن وزش باد به نسبت شدید تا شدید، رگبار و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ خواهد بود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • از کاهش ۵۰ درصدی بارندگی در استان کرمان تا آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش‌رو
  • ثبت۸۳ میلیمتر بارندگی در چناران و گلبهار
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در خراسان شمالی / ارتفاعات شاهجهان سفید پوش شد
  • برف بهاری برخی مناطق یزد را سفیدپوش کرد
  • افزایش آب سد مهاباد پس از بارندگی های اخیر
  • کاهش خسارت سیل با سازه‌های آبخیزداری در نوروز
  • بارندگی‌ها به معنی پایان خشکسالی نیست
  • ثبت بارندگی ۱۸ میلیمتری در شهرستان گناباد
  • بدترین وضعیت آبی در این استان