Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سنجش‌آموزش کشور با تاکید بر این‌که به هیچ عنوان زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی تغییر نمی‌کند، گفت: این آزمون طبق زمان‌بندی اعلام شده روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با تاکید بر این که توزیع کارت ورود به جلسه هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ آغاز شده است، اظهار کرد: داوطلبان از شب گذشته می‌توانستند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند و این مهلت تا فردا چهارشنبه، ۲۹ آبان ماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان مشکلی در دسترسی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای دریافت کارت ورود به جلسه هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ وجود ندارد؛ چرا که اینترنت داخلی در کشور فعال است و بسیار خوب عمل می‌کند، بنابراین قطعی اینترنت اختلالی برای دریافت این کارت ایجاد نمی‌کند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه در آزمون فوق مستقیما سایت http://sanjesh.org/ را وارد کنند و از طریق google وارد سایت نشوند.

دکتر خدایی با تاکید بر این که تاکنون ۵۰ درصد داوطلبان شرکت در هفتمین آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند، گفت: کمتر از ۱۲ ساعت است که ما توزیع کارت‌ها را آغاز کردیم که در اقدامی قابل توجه حدود ۵۰ درصد داوطلبان کارت خود را دریافت کرده‌اند؛ در واقع تعداد ۵۲۲ هزار نفر در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت کرده‌اند که از این تعداد حدود ۲۴۰ هزار نفر از شب گذشته تا امروز کارت خود را دریافت کرده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان زمان برگزاری آزمون فوق تغییر نمی‌کند و این آزمون طبق برنامه زمانی اعلام شده روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان ماه جاری در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون استخدامی هفتمین آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • زمان دریافت کارت کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور
  • زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ + زمان دریافت، محل برگزاری sanjesh.org
  • زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور اعلام شد