Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:33:25 GMT

طرح جدید مجلس برای تشکیل صندوق هدفمندی یارانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۵۷۲

طرح جدید مجلس برای تشکیل صندوق هدفمندی یارانه‌ها

نماینده تبریز در مجلس از تدوین طرحی در پارلمان برای تشکیل صندوق هدفمندی یارانه‌ها خبر داد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تدوین طرحی از سوی نمایندگان برای تشکیل صندوق هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: با توجه به تعهدی که دولت به مردم برای بازگرداندن درآمد حاصل از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی را داده است، نمایندگان با تدوین این طرح تلاش دارند گام اول برای بازگزداندن ثروت مردم به مردم را بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگو| یک نماینده مجلس: دولت برای هدفمندی یارانه‌‌های پنهان لایحه بدهد

وی ادامه داد: برای اینکه به مردم  تضمین و  ایمنی خاطر بیشتری داده شود که درآمد حاصل از اصلاح قیمت انرژی به آنها باز خواهد گشت نمایندگان طرحی را تدوین کرده‌اند که درآمد حاصل از اصلاح قیمت حامل های انرژی به ویژه بنزین در صندوقی متمرکز واریز شود.

نماینده تبریز در مجلبس با بیان اینکه تشکیل این صندوق در راستای توسعه عدالت در کشور است، ادامه داد: البته در دولت گذشته نیز پس از اعلام هدفمندی یارانه‌ها قرار بود این صندوق تشکیل شود که مجلس با این موضوع مخالفت کرد، اما امروز با توجه به نگرانی‌های که مردم درباره تدوام  پرداخت‌ها دارند، نمایندگان درصدد این هستند که موضوع پرداختی‌ها را تثبیت کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس تصریح کرد:این طرح پس از جمع‌آوری امضاء هفته آینده و احتمالا با قید 2 فوریت به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم می‌شود تا در دستور کار پارلمان قرار گیرد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم