Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-29@00:32:51 GMT

امت اسلامی با مقاومت خود اسرائیل را نشانه گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۶۳۲

امت اسلامی با مقاومت خود اسرائیل را نشانه گرفته است

"عبدالله کتمتو" نایب رئیس اتحادیه علمای بلاد شام، در گفتگو با خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، درباره مهمترین موانع پیش روی وحدت اسلامی اظهار کرد: بزرگترین موانع وحدت این است که امت اسلامی جایگاه ویژه خود را نشناسد. زیرا در صورتی که امت اسلامی نتواند این جایگاه ویژه را تشخیص دهد، به وظایف خود نیز واقف نخواهد بود و در نتیجه بدون اینکه خود احساس کند، از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: خداوند عزوجل، امت اسلامی را بهترین امت‌های جهان قرار داده است و رسالت پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) از زمان بعثت تا فرا رسیدن قیامت، هدایت این امت بوده است. اگر امت اسلامی به وظیفه مهم خود یعنی ابلاغ این رسالت آگاه باشد، لازم است تا برای ابلاغ این رسالت بزرگ اقدامات بسیاری انجام دهد تا به هدف اصلی خود دست یافته و رضایت خداوند متعال نیز حاصل شود.

کتمتو همچنین با اشاره به وجود مقاومت و جهاد در میان امت اسلامی تأکید کرد: امت اسلامی با جهاد و مقاومت خود، اسرائیل را نشانه گرفته است. جهاد و مقاومت به ما می آموزد که چگونه مانعی بر سر راه عوامل استکباری در سراسر جهان ایجاد کرده و دست نشانده‌های این عوامل استکباری را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی

­
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این اجتماع قرآنی؛ مردم جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

حاضران با در دست گرفتن قرآن و پرچم ایران و پخش صدای کودک فلسطینی، اعتراض خود به اقدامات رژیم صهیونیستی را نشان دادند.

زیاد رشدی النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم میهمان ویژه این مراسم بود.

وی در این مراسم گفت: در این روز و ماه مبارک و این اجتماع قرآنی به ملت عزیز ایران سلام عرض می‌کنم، بدن‌های شما در تهران، اما قلوب‌تان در فلسطین است و مردم فلسطین دائما قلب‌شان با مردم ایران است.

زیاد رشدی النخاله تاکید کرد: قرآن جمع ما را با هم گرم می‌کند، در این جلسه قرآنی تاکید می‌کنم که قرآن و فلسطین باقی خواهد ماند و مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند اهل انس با قرآن و حافظ آن هستند. با قرآن مقاومت و پایداری می‌کنیم و اسرائیل را با حمایت ایران نابود خواهیم کرد.

وی در پایان میلاد امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان
  • پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید
  • رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان
  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • مقام جهاد اسلامی: اختلاف اسرائیل و آمریکا نمایشی است/رژیم صهیونیستی منزوی شده است