Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@05:22:49 GMT

پمپئو قوانین بین‌المللی را به سخره گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۷۰۴

پمپئو قوانین بین‌المللی را به سخره گرفته است

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا در حمایت از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

قدس آنلاین؛ به نقل از المیادین، محمد اشتیه  نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اظهارات اخیر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در حمایت از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وی تصریح کرد: اظهارات پمپئو در باره شهرک‌سازی‌های اسرائیل به استهزاء گرفتن قانون بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل است که شهرک سازی را به صراحت جرم می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتیه گفت: این موضع دولت آمریکا، در واقع حمایت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی آن هم در آخرین لحظات رقابت برای تصدی دور جدید پست نخست وزیری است.

وی افزود: شهرک سازی‌های اسرائیل غیرقانونی و به عنوان جنایت جنگی علیه سرزمین و مردم فلسطین به شمار می‌رود و مانعی برابر تشکیل کشور فلسطین است.

اشتیه از جامعه جهانی خواست برابر اظهارات خطرناک پمپئو که ضربه‌ای به تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری صلح است، بایستند.

پمپئو به تازگی مدعی شده است که شهرک سازی اسرائیل در کرانه باختری مغایر با قوانین بین المللی نیست!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نخست وزیر تشکیلات خودگردان تشکیلات خودگردان فلسطین شهرک سازی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دولت نجات ملی یمن مستقر در صنعا در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت که این اقدام مشروع، قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد است.

وزارت خارجه یمن افزود ظلم و ستم صهیونیست ها و جنایات آن‌ها در غزه تنش را در خاورمیانه افزایش داده و این تنش به پایتخت‌ کشورهای زیادی خواهد رسید.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه‌شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

کویت خواستار پرهیز از تشدید تنش‌ها در منطقه شد روسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • اظهارات وزیر رژیم پهلوی درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل + فیلم
  • تحلیلگر غربی: ایران در حمله به اسرائیل براساس قوانین بین‌الملل عمل کرد
  • یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است
  • اسپانیا: باید به هر قیمتی از تشدید تنش در خاورمیانه جلوگیری شود
  • ونزوئلا: صلح زمانی تضمین می‌شود که قوانین بین‌المللی، در مورد مردم و دولت فلسطین برقرار شود
  • تاکید عراق برای تعیین جدول زمانی برای پایان ماموریت ائتلاف
  • اظهارات نخست وزیر عراق پیش از عزیمت به آمریکا درباره هدف سفرش
  • پمپئو: ایالات متحده بازدارندگی خود را در برابر ایران از دست داده است
  • اسرائیل همه قوانین بین المللی را نقض کرده است/ پشتیبانی محور مقاومت را ارج می‌نهیم