Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کارهای "برگزاری گردهمایی و اهداء جوایز تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان برای شهروندانی که عوارض نوسازی و کسب و پیشه را به موقع پرداخت کرده اند" و "درخواست هیئت بسکتبال استان هرمزگان مبنی بر کمک جهت تهیه البسه ورزشی " با حضور معاون مالی و مدیر درآمد شهرداری بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه با اشاره به بحث تشویق شهروندانی که عوارض خود را به موقع به شهرداری پرداخت می‌کنند، تاکید کرد: ما می‌توانیم در قالب بسته‌های تشویقی جوایز را در قبوض عوارض به شهروندان برگردانیم و این‌گونه تعداد بیشتری از شهروندان از جوایز و تشویق‌ها بهره‌مند شوند.

جراره با انتقاد از نوع اخذ عوارض ابراز داشت: شهروندانی که در بانک عوارض خود را پرداخت می‌کنند عین همان قبضی را که شهرداری در اختیار آن‌ها قرار داده است را مجبورند پرداخت کنند اما کسانی که برای پرداخت عوارض به شهرداری مراجعه می‌کنند از یک سری تخفیفات سلیقه ای برخوردار می‌شوند که در این باره هم نیاز به دقت و بررسی است.

وی با اشاره به کمک ۲۲ میلیونی شهرداری بندرعباس به تیم بسکتبال بانوان خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از جمعیت شهر بندرعباس را بانوان تشکیل می‌دهند و سهم بانوان با ۲۲ میلیون تومان کمک مالی داده نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: برای آقایان زمین‌های ورزشی ساخته، و امکانات مناسب در اختیارشان قرار داده می‌شود اما به بانوان توجه زیادی نشده است لذا باید در بودجه سال آینده ۵۰ درصد خدمات ورزشی به بانوان اختصاص داده شود.

پس از ارائه توضیحات توسط رستمی، معاون مالی شهرداری و کهوری، مدیر درآمد شهرداری بندرعباس و پاسخگویی به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس دستور کار "برگزاری گردهمایی و اهداء جوایز تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان برای شهروندانی که عوارض نوسازی و کسب و پیشه را به موقع پرداخت کرده اند" به تصویب رسید.

همچنین دستور کار "درخواست هیئت بسکتبال استان هرمزگان مبنی بر کمک جهت تهیه البسه ورزشی (کمک ۲۲ میلیون تومانی به تیم بانوان بسکتبال بندرعباس) " با اکثریت آرا به تصویب رسید.

 

بیشتر بخوانید: عدم هماهنگی درزمینه واگذاری دکه‌ها یکی از مشکلات نبود مدیریت واحد شهری شفافیت اولویت شهرداری در تعرفه عوارض محلی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال درآمد شورای اسلامی شهر شهرداری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه  وضعیت نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق جنوب تهران در مقایسه با مناطق شمال تهران نامناسب تر است گفت: بسیاری از ساکنان بافت های فرسوده در جنوب تهران به دلیل عدم تمکن مالی با مشکل مواجه هستند که در این زمینه سعی داریم با پرداخت تسهیلات نوسازی مشارکت های مردم و مالکان را در این مناطق افزایش دهیم.

وی افزود: در بازه سال های ۸۸ تا ۹۲ میزان نوسازی بافت های فرسوده رکورد دار بوده به طوری که میزان نوسازی بافت های فرسوده به ۱۰۰ هزار واحد هم می‌رسد اما بعد از آن اجرای نوسازی بافت های فرسوده کاهشی شد.

او اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش می‌کنیم با پرداخت تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن و انتقال آن به طرح های نوسازی بافت های فرسوده روند اجرا را تسریع کنیم و از سوی دیگر مشارکت های مردمی را هم تقویت کنیم.

آیینی گفت‌: تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها از طریق مشارکت های مردمی و پرداخت تسهیلات ساخت و اجرای بسته های تشویقی امکان پذیر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات