Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله گیتی‌منش اظهار داشت: ۹۲ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۶۸۱ مترمکعب گاز CNG در این استان طی هفت ما منتهی به مهر امسال مصرف شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: ظرفیت توزیع روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز CNG در روز در جایگاه‌های این استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی‌منش تعداد جایگاه‌های سی ان جی موجود در استان را ۵۲ مورد اعلام کرد و افزود: 75جایگاه فرآورده نفتی در استان کردستان به شهروندان خدمات می‌دهندو همچنین ۲ باب جایگاه CNG جدید در دست احداث است که ظرفیت توزیع این سوخت را افزایش می‌دهد.

او سیاست‌های این شرکت را تشویق صاحبان خودرو‌ها به سمت استفاده از سی ان جی اعلام کرد و گفت: CNG سوخت پاک و ارزانی است بنابراین مصرف این سوخت نسبت به دیگر فرآورده‌ها بسیار به صرفه‌تر است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ج

۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان کردستان به شهروندان خدمات می‌دهند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نفت فرآورده های نفتی گازCNG سوخت پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال

پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با بیان اینکه روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی در این استان توسط خودرو‌های گازسوز و دوگانه سوز مصرف می‌شود، گفت : مجموع جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی در استان ۷۸ باب است که از این تعداد ۳۵ باب جایگاه سی ان جی به صورت تک منظوره در این منطقه فعال است.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی از آغاز این طرح در کرمانشاه تا کنون، ۱۱ هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند که این آمار نشان از استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی ان جی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با اشاره به اینکه با راه اندازی یک جایگاه دیگر در منطقه کرمانشاه، شمار جایگاه‌های عرضه کننده سوخت مایع به ۱۲۸ باب رسید، افزود: مجتمع خدماتی رفاهی"سپهر" در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است.

بهرامی با بیان اینکه این جایگاه که در یکی از مسیر‌های اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و خسروی قرار دارد، دارای ۲ سکوی بنزین و ۲ سکوی نفت گاز است، گفت: مخازن بنزین و نفتگاز جایگاه سپهر هرکدام ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گازطبیعی این منطقه به ۱۶۵ باب جایگاه رسید، افزود: همچنین ۱۰ جایگاه سیار در مرز‌های استان در حال سوخت رسانی است که از این تعداد ۶ باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است بطوریکه جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد