Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@12:16:41 GMT

سهمیه بنزین کدام وسایل نقلیه قابل ذخیره‌سازی است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۷۸۱

سهمیه بنزین کدام وسایل نقلیه قابل ذخیره‌سازی است؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ذخیره شدن سهمیه‌های بنزین فقط مختص به سواری‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها است.

به گزارش مشرق، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: ذخیره شدن سهمیه‌های بنزین فقط مختص به سواری‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها است.

بیشتر بخوانید: فیلم/ چرا سهمیه‌بندی بنزین ناگهانی اعلام شد؟ سهمیه بنزین اسنپ و تپسی قطعی شده است

وی افزود: سقف ذخیره سهمیه برای سواری های شخصی تا 360 لیتر و به مدت 6 ماه است و آنچه مازاد بر 360 لیتر باشد، می‌سوزد؛ یعنی ذخیره نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: برای موتورسیکلت‌ها نیز سقف ذخیره سهمیه سوخت، 150 لیتر و تا سقف بازه زمانی 6 ماهه خواهد بود.

کاهی همچنین اذعان داشت: بخشی از سهمیه‌ها به صورت اعتباری و به صورت پیمایشی است، سهمیه‌هایی که بر اساس پیمایش است باید حتما مسیر طی شود، تا سهمیه مربوطه به صورت اعتباری شارژ شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد

عبدالهی  با اشاره به احکام صادره برای وسایل نقلیه توقیفی از ابتدای فروردین تا پایان بهمن۱۴۰۲، گفت: برای ۱۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه وسیله نقلیه احکام قضایی صادره شد که یکهزار و ۷۰۱ دستگاه در حراج‌های برگزار شده در سال گذشته به فروش رفت و الباقی در حال انجام تشریفات قانونی برای تعیین تکلیف است.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، ساماندهی جدی توقف‌گاه‌های نگهداری وسایل نقلیه در استان سمنان در مسیر جدید و موثری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی استان سمنان برای صیانت از بیت المال است و به منظور اصلاح فرآیندها و رویه‌های گذشته با احصای مشکلات، برنامه ریزی و پیگیری جامع دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوا در دهمین روز فروردین ۱۴۰۳
  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ۲ پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • معاون وزیر نفت : در مرز‌های کشور گازوئیل لیتری ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد/ بارنامه جعلی صادر می‌شود، بدون اینکه باری جابه‌جا شده باشد
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد