Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا سلیمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال پایگاه خبری امتداد در زمینه خسارت واردشده به بانک ها در حوادث اخیر پس از سه برابر شدن قیمت بنزین اظهار داشت: قبل از عزیمت به کیش برای حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و خصوصی سازی، به معاون بیمه مرکزی دستور دادم که هرچه سریع تر اطلاعات شرکت های بیمه دریافت شود که چه تعداد از شعب بانک ها یا ساختمان های مسکونی، فروشگاه ها، مغازه ها و … دچار خسارت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد. بخش زیادی از اطلاعات جمع آوری شده و در حال تکمیل است به ویژه آن دسته از شعب بانک ها و واحدهای اداری که بیشترین خسارت به آنها وارد شده است.

به گفته رییس کل بیمه مرکزی، هم ساختمان شعب بانک ها و هم پول های موجود در دستگاه های خودپرداز، در مقابل حوادث پوشش بیمه ای دارند، افزود: شرکت های بیمه در حال ارزیابی خسارت ساختمان های شعب آسیب دیده و همچنین پول های به سرقت رقته یا آتش گرفته خودپردازها هستند. 

وی اعلام کرد که به شرکت های بیمه دستور داده شده که فرآیند ارزیابی و پراخت خسارت شعب بانک ها را هرچه سریع تر انجام دهند.

سلیمانی با تاکید بر این نکته همه شعب بانک ها در مقابل آشوب و آتش سوزی دارای پوشش بیمه ای هستند، یادآور شد: این سخن که چون برخی از بانک ها سهامدار عمده شرکت های بیمه هستند پس در حوادث اخیر پرداخت خسارتی انجام نخواهد شد سخن درستی نیست.

به گفته وی، بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی کشور تعداد زیادی از شعب بانک ها را تحت پوشش دارد و هم اکنون نیز در حال پرداخت خسارت ۷۳شعبه بانکی است ضمن این که سایر شرکت های بیمه نیز قطعا خسارت های واردشده به بانک ها را در حوادث اخیر پرداخت خواهند کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و بیمه مرکزی

امتداد - تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و بیمه مرکزی با هدف گسترش تعاملات و ارتقای سطح ارائه خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این مراسم که علی استاد هاشمی رئیس بیمه مرکزی، حسن مونسان عضو هیات مدیره و محمدنور آزادی عضو هیات عامل بانک ملی ایران حضور داشتند با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:همکاری و مشارکت بانک ملی ایران با صنعت بیمه در سال آینده افزایش می یابد.

وی با تشریح رویکردهای بانک ملی ایران در بخش های مختلف گفت: پتروشیمی شازند روز سه شنبه به صورت نقدی و به مبلغ ۲۴ همت واگذار شد و این گام بزرگی در راستای کاهش تصدی گری بانک ملی ایران است.

نجارزاده افزود: قطعا این روند واگذاری ها تداوم خواهد داشت و در ازای آن فعالیت بانک ملی ایران را در بخش پولی و مالی توسعه می دهیم.

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد:رویکرد بانک ملی ایران این است که به سوی تشکیل یک سوپرمارکت مالی حرکت کند که در آن انواع خدمات بانکی،صرافی،کارگزاری و…ارائه شود و برای تحقق این هدف ضروری است تا به صنعت بیمه بیش از پیش توجه شود.

دکتر نجارزاده بیان کرد: در سال آینده بانک ملی ایران یا نسبت به خریداری یک شرکت بیمه ای اقدام خواهد کرد و یا یک شرکت را در این زمینه تاسیس می کند.

وی تاکید کرد: مشارکت بانک ملی ایران در این بخش می تواند موجب ارتقای صنعت بیمه کشور شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران امضای این تفاهمنامه را گام مهمی در راستای تقویت حضور این بانک در صنعت بیمه خواند و گفت:در این تفاهمنامه پیش بینی شده است تا بانک ملی ایران از کل صنعت بیمه کشور حمایت کند و با توجه به جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور، قطعا این همکاری می تواند تحول آفرین باشد.

وی ادامه داد:شرکت های بسیاری در زیر مجموعه بانک ملی ایران قرار دارند که می توان زمینه همکاری آنها با بخش بیمه ای کشور را تقویت کرد و از این فرصت برای افزایش تعاملات بهره برد.

علی استاد هاشمی رئیس بیمه مرکزی نیز در این مراسم گفت:اگر چه گسترش بخش خصوصی در بازار پولی، مالی و سرمایه یک فرصت است اما مجموعه های دولتی مانند بانک ملی ایران می توانند کارهای بزرگی را در صنعت بیمه کشور رقم بزنند.

وی افزود:کارهای بزرگی که بانک ملی ایران می تواند در صنعت بیمه انجام دهد کارهایی نیست که بخش خصوصی قادر به انجام آن باشد.

 رئیس بیمه مرکزی تاکید کرد:اگر در صنعت بیمه بخواهیم کارهای بزرگ انجام دهیم برای اینکار به توان مجموعه های بزرگ و با ابهتی مانند بانک ملی ایران نیاز است تا با استفاده از توان گسترده آنها بتوانیم اهداف بلند صنعت بیمه کشور را محقق کنیم.

استاد هاشمی ادامه داد:اگر بانک ملی ایران و صنعت بیمه کشور دست در دست یکدیگر بدهند،این کار قطعا برکات و ثمرات فراوانی برای دو طرف به همراه خواهد داشت.

وی افزود:بانک ملی ایران از گستره وسیعی از مشتریان برخوردار است که از لایه های مختلف اجتماعی هستند و در همکاری با این بانک می توان محصولات صنعت بیمه کشور را توسعه داد و به دست این مشتریان رساند.

رئیس بیمه مرکزی تاکید کرد:کارها و اهداف بزرگ با همت های بزرگ محقق می شود و مدیریت بانک ملی ایران از این همت و انگیزه بلند برای همکاری با مجموعه صنعت بیمه ای کشور برخوردار است.

استاد هاشمی عنوان کرد:در حال حاضر هیچ صنعتی در کشور نیست که از شمول صنعت بیمه خارج باشد؛مقداری کم بیمه گی در برخی از بخش ها وجود دارد اما همه صنایع و بخش ها،مشمول آن هستند.

وی ادامه داد:برای تقویت پوشش بیمه ای کشور تصمیم داریم یک شرکت اتکایی تشکیل دهیم تا به وسیله آن علاه بر گسترش خدمات بیمه ای، بیمه مرکزی نیز نقش نظارتی پیدا کند.این یک کار بزرگ ملی است و در این زمینه بانک ملی ایران می تواند اقدامات موثری را انجام دهد؛اقداماتی که قابل قیاس و در توان هیچ بانکی در شبکه بانکی کشور نیست.

در پایان این مراسم تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و بیمه مرکزی توسط دکتر ابوالفضل نجارزاده و علی استاد هاشمی به امضا رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تکلیف مشترکان خسارت‌دیده برق به کجا رسید؟
  • ۵۰ میلیارد تومان خسارت به مشترکان برق پرداخت شد
  • شعب کشیک بانک‌ها در ایام نوروز اعلام شد + جزییات
  • عبور پرتفوی بیمه ملت از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان
  • پرداخت پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان
  • چشم تولیدکنندگان شیرخشک به دستان بانک مرکزی/ پرداخت مابه التفاوت به زمان نیاز دارد+ عکس
  • افزایش پوشش بیمه، خیال کشاورزان را آسوده‌تر می‌کند
  • ذوب آهن اصفهان تندیس طلایی جشنواره نوآوری برتر ایران را کسب کرد
  • امضا تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و بیمه مرکزی
  • رفع سریع کاستی‌های آزادراه شیراز -اصفهان در دستور کار