Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:20:40 GMT

قیمت گوشت مرغ در قزوین کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۲۸۲۳

قیمت گوشت مرغ در قزوین کاهش یافت

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:به دنبال اصلاح قیمت بنزین بسیاری فکر می‌کردند که قیمت گوشت مرغ نیز افزایش خواهد یافت درحالیکه با کاهش ۳۰۰ تومانی مواجه شد.

اکبر آقاجانی اضافه کرد:البته این کاهش به افزایش برودت هوا، کاهش تقاضا و توان خرید مردم نیز مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود:خوشبختانه گوشت مرغ ارتباط چندانی با بنزین ندارد ولی ممکن است در آینده تحت تاثیر افزایش قیمت بنزین قرار گیرد.

وی اضافه کرد:روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ در سطح استان توزیع می‌شود و حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ واحد توزیع کننده در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

آقاجانی افزود:قیمت گوشت مرغ در استان قزوین نسبت به استان‌های دیگر پایین‌تر است که دلیل آن به توزیع مناسب نهادهای دامی و کاهش سود در کشتارگاه بازمی‌گردد.

برچسب‌ها استان قزوین گوشت مرغ مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین گوشت مرغ مرغداری استان قزوین گوشت مرغ مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت از افزایش قیمت بازماند

قیمت نفت پس از افزایش چشمگیری که در ابتدای معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانی‌های بازار نسبت به تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و متاثر شدن عرضه پیدا کرده بود، کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت که در ابتدا بیش از سه دلار افزایش یافته بود، ۴۶ سنت معادل ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۸۶ دلار و ۶۵ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۳۴ سنت معادل ۰.۴ درصد کاهش، به ۸۲ دلار و ۳۹ سنت در هر بشکه رسید.

در حالی که برخی از منابع در گفتگو با رویترز، مدعی شده بودند رژیم صهیونیستی به خاک ایران حمله کرده است، منابع ایرانی اعلام کردند شنیده شدن صدا‌های انفجار در اصفهان، ناشی از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی بوده و حمله موشکی به ایران، صورت نگرفته است.

ایران، شامگاه شنبه هفته جاری در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با ده‌ها موشک و پهپاد، اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار داد.

سرمایه گذاران به دقت تحولات خاورمیانه را زیر نظر دارند. نرخ اضافی ناشی از ریسک ژئوپلیتیکی، در معاملات هفته جاری نفت خام تحت تاثیر کاهش نگرانی‌ها نسبت به تنش‌های بیشتر در منطقه، کاهش یافت.

دیگر خبرها

  • هاوینگ بیت‌کوین/ ماجرای نصف شدن پاداش
  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • نفت از افزایش قیمت بازماند
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است