Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:13:42 GMT

ادامه رکوردشکنی ایتالیا بعد از برتری ۹ گله

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۰۷۵

ادامه رکوردشکنی ایتالیا بعد از برتری ۹ گله

تیم ملی ایتالیا برای اولین‌بار از سال ۱۹۴۸ توانست در یک دیدار ۹ گل به ثمر برساند تا رقابت‌های انتخابی یورو را با قاطعیت به پایان ببرد.

به گزارش ایسنا، دیدارهای انتخابی یورو ۲۰۲۰ دوشنبه شب در نقاط مختلف اروپا برگزار شد که در یکی از بازی‌ها ایتالیا در خانه یک پیروزی پر گل به دست آورد و ارمنستان را ۹ بر یک مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان روبرتو مانچینی با ۱۰ پیروزی از ۱۰ بازی بهترین نتیجه ممکن را به ثبت رساندند. چیرو ایموبیله (دو گل)، نیکو زانیولو (دو گل)، نیکو بارلا، آلیو رومانیولی، جورجینیو، ریکاردو اورسولینی، فدریکو کیه زا گلزنی کردند. 

به این ترتیب ایتالیا برای اولین بار از سال ۱۹۴۸ توانست در یک دیدار ۹ بار گلزنی کند. پیش تر ایتالیا توانسته بود در بازی های المپیک ۱۹۴۸ با ۹ گل آمریکا را شکست دهد.

هم‌چنین ایتالیا برای اولین‌بار در تاریخ توانسته است به ۱۱ برد پیاپی دست یابد.

باید دید تیم خوب روبرتو مانچینی که با قاطعیت جواز حضور در یورو ۲۰۲۰ را به دست آورد، در این رقابت‌ها چه عملکردی خواهد داشت.

لاجوردی پوشان در جام جهانی ۲۰۱۸ غایب بودند و نتوانستند جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایتالیا انتخابی یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان