Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:08:33 GMT

غیاثی: عرب از جنس دو و میدانی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۰۹۱

غیاثی: عرب از جنس دو و میدانی نیست

تیمور غیاثی پیشکسوت دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فدراسیون دو و میدانی پس از انتخاب موقت ایرج عرب به عنوان سرپرست این فدراسیون گفت: حال و روز فدراسیون دو و میدانی خوب نیست و عرب هم به صورت موقت در این فدراسیون حضور دارد.

غیاثی ادامه داد: او به دو و میدانی اشراف ندارد و نمی‌داند باید چه تصمیماتی را در این فدراسیون اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش و جوانان باید شخصی را که از جنس این فدراسیون بوده و خود طعم روز‌های خوب و بد این رشته را چشیده را به عنوان مسئول انتخاب می‌کرد تا مشکلاتی که از گذشته مانده و در آینده نیز گریبانمان را می‌گیرد، از بین ببرد.

پیشکسوت دو و میدانی کشورمان افزود: عرب خیلی با احتیاط کار می‌کند. امیدوارم هر چه سریعتر نامزد‌ها مشخص شده و انتخابات نیز برگزار شود تا رئیس این فدراسیون در جایگاه خود بنشیند و پیگیر امور باشد.

غیاثی در پایان گفت: کیهانی به غیر از مشکلات و دردسر چیزی برای این فدراسیون به یادگار نگذاشته است و امیدوارم رئیس بعدی این فدراسیون، این حاشیه‌ها را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: دیدار رئیس کمیته المپیک با تیمور غیاثی

انتهای پیام/

اظهارات غیاثی درباره با فدراسیون دو میدانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیرکلی این فدراسیون منصوب کرد.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

در حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرحسین منظمی آمده است: «احتراماً؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نایب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است