Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به برخی اعتراضات به رئیس مجلس در پی مصوبه سران قوا برای افزایش قیمت بنزین گفت که عده‌ای لاریجانی را برای تمامیت‌خواهی مورد اهانت قرار می‌دهند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کسانی که خود را فراتر از قانون می‌دانستند و می‌گفتند قانون را قبول ندارند، آن را دور می‌زدند و افکار دیکتاتوری داشتند امروز لاریجانی را برای تمامیت‌خواهی مورد اهانت قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لاریجانی به عنوان رئیس مجلس از سوی نمایندگان انتخاب شده و عده‌ای می‌گویند چرا او از نمایندگان برای افزایش قیمت بنزین اجازه نگرفته در حالی که اختیارات تکالیف ایشان در این زمینه با رهبری در میان گذاشته می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: ممکن است رهبری به رئیس مجلس بگوید با فلان کشور مذاکره کنید آیا رئیس مجلس باید در این باره از مجلس اجازه بگیرد؟ طبیعتا مأموریت‌هایی که رهبری به رئیس مجلس می‌دهد الزاما اجازه مجلس را نمی‌خواهد. نمایندگانی که امروز در خصوص تصمیمات جلسه سران قوا از رئیس مجلس انتقاد می‌کنند نیز اشتباه می‌کنند زیرا که این تصمیم در واقع اختیار و مأموریت رهبری به رئیس مجلس بوده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه برچسب‌هایی مثل دیکتاتور به رئیس مجلس نمی‌چسبد، گفت: همه می‌دانند آقای لاریجانی شخصیتی روشن‌فکر، متواضع، فروتن، اخلاقی و در سیاست‌ورزی کارکشته است و الفاظی مانند دیکتاتور به او نمی‌چسبد. این صحبت‌ها هم ناشی از تنگ‌نظری و نوع نگاه اشتباه است که امیدواریم همکاران این ادبیات را اصلاح کنند زیرا حرمت امامزاده را متولی نگه می‌دارد و در این شرایط طبیعی است که دیگران رفتار بدتری داشته باشند.

جعفرزاده ادامه داد: در سال‌های اخیر جریانات و افراد دیگر افکار دیکتاتور مآبانه داشتند. کسی که پایگاه قانونی دارد و متولی دستگاه قانون‌گذاری است و تمام انرژی‌اش صرف اجرایی شدن قانون می‌شود در صف مقابل دیکتاتورها قرار دارد و هجمه‌ها به او نیز به همین دلیل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي لاريجاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی خواستار امضای نقشه صلح این کشور توسط عربستان سعودی شد.

به گزارش ایسنا، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این باره بر آمادگی صنعا برای امضای نقشه صلح این کشور تاکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری «سبا» المشاط با تاکید بر اشتیاق کامل صنعا برای پیشبرد مسیر صلح در یمن، گفت: «یمن خطری برای کسی نیست و هر کسی که با صنعا مشکل دارد، می‌تواند آن را از طریق گفت‌وگو حل و فصل کند».

المشاط از رهبران ائتلاف عربی خواست تا به سمت برقراری صلح پایدار و پایان دادن به تجاوز حرکت کنند و نقشه صلحی را که در مذاکرات تحت نظارت عمان به دست آمد امضا و اجرا کنند.

او ابراز امیدواری کرد که رهبری ائتلاف عربی بتواند دست «تاجران جنگ» به رهبری آمریکا و انگلیس را که عزم آشکاری برای مانع‌تراشی در مسیر تلاش‌های صلح در یمن و منطقه نشان می‌دهند، قطع کند.

«هانس گروندبرگ» نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن اوایل دی‌ ماه از حصول توافقی میان دولت نجات ملی یمن و دولت وابسته به ریاض در عدن خبر داده بود و گفت که نقشه راهی برای رسیدن به صلح، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • پزشکیان: فکر نمی‌کردم خاتمی رأی ندهد
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • مردمی کردن اقتصاد منجر به جلوگیری از فساد و رانت می‌شود