Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@20:22:52 GMT

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در خاش

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۳۳۰۸

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در خاش

یک تن و ۱۵۱ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان حرفه ای در شهرستان خاش کشف و ضبط شد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابه جایی محموله بزرگ موادمخدر از مناطق مرزی عقبه شهرستان سراوان به خاش مطلع شدند.

---

وی بیان کرد: ماموران انتظامی خاش با همکاری تیم‌هایی از پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، بعدازظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با یک خودرو تویوتا ۲۰۰۰ و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر سراوان - خاش در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که به محض ورود به منطقه کمین تکاوران پلیس مبارزه با موادمخدر با عوامل انتظامی درگیر شدند، پس از روبه رو شدن با آتش پر حجم پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی اظهار داشت: در ادامه و با عکس العمل سریع پلیس مبارزه با موادمخدر ۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از ۲ خودرو توقیف شده یک تن و ۱۵۱ کیلو و ۶۷۶ گرم تریاک کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق موادمخدر خاطر نشان کرد: پلیس با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با موادمخدر به عنوان بلایی خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود./ ایرنا

بیشتر بخوانید/52باند موادمخدر در همدان منهدم شد

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در شهر قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی، اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه 2 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی هر 2 متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان 551 گرم تریاک، 260 عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزیع مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر 2 خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر