Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به این موضوع که تا کنون هیچ مشکل امنیتی در استان ایجاد نشده٬ گفت: امنیت و آرامش در سطح جامعه خط قرمز پلیس است. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار علیرضا مظاهری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: خوشختانه در استان خراسان شمالی با داشتن مردم بسیار فهیم و همچنین تلاش 24 ساعته دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مشکل خاص امنیتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدردانی آیت‌الله حسینی‌شاهرودی از خویشتن‌داری ‌مردم کردستان در مقابل اشرار و اغتشاشگراناختصاصی/روایت یک عکاس خبری از اغتشاشات: با قمه مجبورمان کردند ماشین را خاموش کنیم و ترافیک بسازیم!واکنش ظریف به اظهارات مداخله‌جویانه دولت‌های غربی درباره اغتشاشات در ایران

وی با بیان اینکه امروز شاهد وجود یک فضای بسیار صمیمی در بین مردم، مسئولان و خصوصا نیروهای مسلح در سطح استان هستیم، افزود: این همبستگی به دشمنان ما نشان خواهد داد تا این مهم هرگز گسستنی نیست.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی به نقشه‌های شومی که استکبار جنایتکار و در راس آن آمریکا در رابطه با ایجاد ناامنی در کشور به سر می پرورانند نیز اشاره کرد و یاد آور شد: این‌ها همه افکار پوچ و توخالی هستند که دشمنان ما گاهاً به سر دارند که خوشبختانه ملت ما همیشه با بصیرت انقلابی خود این نقشه‌ها را یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌کنند.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که حیاط هر کشور و جامعه‌ای را می‌تواند بر هم بزند مشکل ناامنی است که به لطف خداوند متعال و همچنین رهنمودهای رهبر انقلاب و با حضور همیشگی و دشمن‌ستیز مردم، ایران اسلامی از امنیت بسیار مطلوبی نه در سطح منطقه بلکه در سطح جهان برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه خدمتگزاری مطلوب و در شان مردم شریف باید همواره در دستور کار تمام مسئولان باشد، یاد آور شد: ملت ما در تمام صحنه به یاری مسئولان آمدند و با حضور گسترده خود به دنیا درس همبستگی و اقتدار را نشان دادند پس این مردم لایق بهترین خدمتگزاری هستند.

مظاهری یاد آور شد: امروز درست در زمانی که فتنه‌گران و دشمنان ما درصدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند مردم ما با بصیرت انقلابی، صف خود را از آشوبگران و اشرار جدا کرده‌اند و برای مقابله با آنان در کنار ما هستند که این خود افتخار بسیار بزرگی است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با تأکید بر اینکه خوشبختانه در استان هیچ گونه مشکل خاص امنیتی نداریم، گفت: به شکر خداوند متعال امروز شاهد همبستگی و همدلی بسیار قابل قبولی بین مردم و دستگاه‌ها و خصوصا نیروهای مسلح در سطح استان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی در استان در بخش بعدی سخنان خود به اراده آهنین ملت ایران اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: این اراده و عزم راسخ ملت ما باعث شده تا امروز ایران اسلامی در قله های افتخار و سربلندی قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه این مردم با شعار "ما می توانیم" به دنیا نشان دادند که به هیچ وجه رهبر انقلاب و مسئولان را در راه آبادانی کشور تنها نمی‌گذارند، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش در سطح جامعه خط قرمز پلیس است و امروز این نوید را به مردم عزیز می‌دهیم که به هیچ‌کس اجازه نخواهیم داد تا این امنیت را دچار مشکل کند.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه خواهد داد
  • معاون امنیتی وزیر کشور: طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است