Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضایی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بزرگترین مولفه قدرت نظام اسلامی، بسیج است اظهار داشت: ما نیازمند قدرت هستیم و اگر این قدرت نباشد نظام دچار فروپاشی می شود.

وی بابیان اینکه بسیج میوه درخت انقلاب به شمار می رود تصریح کرد: برای اثبات حقانیت و داشتن کشوری مستقل و تنها راه نجات کشور این است که تفکر بسیجی را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت هفه بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج از روز پنجشنبه با شعار بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت در استان اجرا می شود و بیش از ۹۷۰۰ برنامه شامل ۲۰۷ یادواره شهید، هزار و ۶۱۷ مسابقه ورزشی، اعزام ۴۵ گروه جهادی به مناطق آسیب دیده سیل و محروم از جمله برنامه ها است.

سرهنگ رضایی افتتاح ۲۹ پایگاه مقاومت و پنج سالن ورزشی، بهره برداری از ۲۸۹ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی، بهره برداری از ۲۸۷ طرح اقتصاد مقاومتی، بیش از ۱۴۰۰ نشست بصیرتی و فرهنگی در سطح محلات و روستاها، هزار و ۴۰۰ دیدار با خانواده محترم شهید از دیگر برنامه ها است.

وی ۴۱ نمایشگاه علمی، ۱۳۷ نمایشگاه فرهنگی، ۶۳ نمایشگاه هنری، ۸۲ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج در همه شهرهای استان را از دیگر برنامه ها بیان کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار اینکه بسیج همه سختی ها را به جان می خرد تا پروژه ها را انجام دهد گفت: بخشی از اعتبارات پروژه از سوی خیرین و بخشی از سوی دولت

وی بابیان اینکه کار بسیج مردم محور است یادآور شد: گردان های سایبری ما شکل گرفت است و جوانان غیرتمند مشغول فعالیت هستند و اقدامات ارزشمندی داشته است.

کد خبر 4775757

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سپاه کربلای مازندران ساری بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین هفته وحدت بارش برف خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بنزین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد در سال جاری دو پروژه آزادراهی به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز،  خیرالله خادمی در پیامی به مناسبت سال جدید  گفت: سالی که گذشت با افتتاح ۲۴۲ کیلومتر مسیر آزادراهی سال شکوفایی آزادراه های کشور محسوب می شود که با رشد حدود ۳ برابری نسبت به میانگین سالانه یکی از موفقیت های این حوزه است.

وی ادامه داد: در بخش شبکه ریلی اتصال مرکز استان سنندج به شبکه ریلی و بهره برداری از خط آهن میانه تبریز انجام شد.

به گفته وی این سال، یکی از سال های خوب در توسعه شبکه ریلی و اتصال مراکز استان ها به این خطوط محسوب می شود.

خادمی افزود: همچنین افتتاح بیش از ۷۵۰ کیلومتر راه و بزرگراه در مناطق کم برخوردار، کریدورهای ترانزیتی جنوب، غرب، شرق و ... حاصل تلاشگران این عرصه در سالی است که پشت سر نهادیم.

خادمی تاکید کرد: به طور خلاصه تمام برنامه های سال گذشته نیز بر پایه تکمیل کریدورهای ترانزیتی و اتصال به مرزهای کشور، اتصال شمال به جنوب کشور از طریق ریل، رفع گلوگاه های ترافیکی و توسعه همکاری های بین المللی انجام شد و تمرکز بر احیای مسیرهای ترانزیتی کشور با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی برآمد تمامی این برنامه ریزی ها است تا بتوانیم از این موهبت الهی به منظور توسعه همه جانبه کشور بهره بگیریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سالی که پیش رو است افتتاح دو پروژه آزادراهی، مسیرهای ریلی در برنامه کاری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل عنوان کرد: بی شک تمامی این اقدامات با هدایت و راهبری مقام عالی وزارت راه و شهرسازی جناب آقای دکتر بذرپاش و در سایه کوشش های همکاران پر تلاش و همراهان ارزشمندمان در شرکت های مهندسین مشاور، پیمانکاران و سرمایه گذاران به بار نشسته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • «مهمان نواز»، ویژه برنامه افطار رادیو اقتصاد
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • کارگروه ملی احیای دریاچه نمک با مسوولیت استانداری قم تشکیل می شود
  • کارگروه ملی احیاء دریاچه نمک با مسوولیت استانداری قم تشکیل می شود