Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فاضل اتراچالی در خصوص حضور کبدی‌کاران ایرانی در پروکبدی هند اظهار داشت: روند اینکه کسی در پروکبدی وارد شود به این بستگی دارد که در مسابقات جهانی بدرخشد. خوشبختانه ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا با شکست هند مدال طلا گرفت و این باعث شد علاوه بر بازیکنان قبلی ۶، ۷ بازیکن دیگر از ایران نیز وارد پروکبدی شوند و اگر این روند ادامه داشته باشد و در مسابقات جهانی که چند ماه دیگر برگزار می‌شود بدرخشیم بازیکنان بیشتری از ایران وارد این لیگ خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: مطمئنا اگر لیگ خوب و پویایی داشته باشیم تیم ملی خوبی هم خواهیم داشت در این شرایط هم بازیکنان بیشتری از کشورمان می‌توانند وارد لیگ پروکبدی شوند.

کاپیتان تیم ملی کبدی کشورمان در خصوص اولین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان در کیش اظهار داشت: اولین بار است که یک مربی جوان و بروز در تیم جوانان داریم. آقای موسوی‌نسب توجه ویژه به تیپ بدنی بازیکنان داشت که این موضوع یکی از کار‌های خوبی بود که وی انجام داد. در سال‌های قبل حتی یک نفر از جوانان وارد تیم بزرگسالان نمی‌شد، اما الان با شرایطی که این جوانان دارند می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند. در حال حاضر تیپ بدنی این جوانان حتی از برخی از بزرگسالان نیز بهتر است.

وی در خصوص سطح مسابقات کبدی در کیش گفت: ایران میزبان اولین دوره مسابقات جهانی جوانان بود در سال‌های قبل این مسابقات فقط در سطح آسیا برگزار می‌شد، اما با جهانی شدن این مسابقات شاهد حضور تیم‌هایی مانند کنیا و دانمارک بودیم و سطح مسابقات بالا رفت. شاید برخی‌ها فکر کنند که حریفان ایران ضعیف بودند، اما من معتقدم تیم ایران قدرتمند بود نه اینکه حریفان ایران ضعیف بودند.

وی تاکید کرد: بازیکنان جوان ما بهترین مربی را دارند و با تیم بزرگسالان تمرین کردند و یک سال هم در اردو بودند. مطمئنا سایر تیم‌ها این شرایط را نداشتند و آمادگی آن‌ها هم در حد تیم ایران نبود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی کبدی کبدی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف ترامپ به قدرتمند شدن ایران در دوره بایدن

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894341

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • حریفان نوشاد عالمیان در جام جهانی تنیس روی میز مشخص شدند
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تیمی قدرتمند را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنیم
  • ببینید | اعتراف ترامپ به قدرتمند شدن ایران در دوره بایدن